۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۴۲۸۳۲
امام جمعه زرگرشهر:

آتش خشم مسلمانان جهان رژیم صهیونیستی را می سوزاند

حجت الاسلام شیخی با اشاره به آشکار شدن خیانت برخی سران کشورهای اسلامی در همراهی آنان با رژیم صهیونیستی برای اشغال کامل بیت المقدس، گفت: آتش برفروخته شده از سینه های پرغیظ مسلمانان جهان، دامن رژیم صهیونیستی و حامیان غربی عربی آن را می گیرد.
محسن شیخی عزیزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محسن شیخی عزیزی، امام جمعه زرگرشهر شب گذشته در جمع منتخبان لاله آباد با اشاره به ماهیت و خوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی جعلی است که ماهیت آن با ترور، کشتار و تجاوز شکل گرفت و با راندن مردم یک سرزمین، کشوری جعلی را با مهاجران یهودی از سراسر جهان تاسیس کردند.

وی وجود رژیم صهیونیستی را در صحنه عالم یک لکه ننگ بیان کرد و افزود: رژیم جعلی اسرائیل به تعبیر امام راحل یک غده سرطانی است که اگر به آن مجال داده شود، سراسر جهان را در تصرف خود در می آورد.

حجت الاسلام شیخی عزیزی به سالروز اشغال بلندی های جولان سوریه از سوی  رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و اظهار داشت: از زمان تولد فرزند نامشروع و مولود نامبارک رژیم صهیونیستی توسط استکبار در قلب جهان اسلام، شاهد اقدام خبیثانه و تجاوزکارانه اسرائیل غاصب علیه کشورهای همسایه و دیگر کشورهای منطقه هستیم.

وی به حمایت دولت های استکباری غربی از رژیم صهیونیستی پرداخت و افزود: اگر حمایت ها و پشتیبانی های بین المللی کشورهای غربی مانند آمریکا و انگلیس از رژیم اشغالگرقدس نبود، شاهد این همه جنایت، خونریزی و فجایع از سوی اسرائیل نبودیم.

حجت الاسلام شیخی عزیزی پیروزی انقلاب اسلامی را موجب احیای مبارزه علیه غده سرطانی صهیونیستی بیان و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب تجدید حیات و احیای امت اسلامی برای بازیابی هویت خود شد و جبهه جدیدی را علیه غاصبان صهیونیست به ویژه با نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل گشود.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز مهمترین و بزرگترین دشمن  خود را ملت ایران می داند زیرا ملت ایران مهمترین حامی حقوق به حق ملت مظلوم فلسطین است.

امام جمعه زرگرشهر به پیشینه طرح های سازش اعراب و رژیم صهیونیستی با واسطه دولت های غربی نظیر آمریکا اشاره کرد و گفت: هدف اصلی از طرح سازش میان غاصبان صهیونیست و ملت مظلوم فلسطین، توقف جریان مقاومت و تثبیت رژیم اشغالگر قدس در این منطقه بود که عملا امروز طرح های سازش نظیر نظام دو دولتی با شکست مواجه شده است.

وی افزود: مقاومت اسلامی لبنان به عنوان تنها جریانی که موفق به شکست رژیم صهیونیستی و بازپس گیری سرزمین اشغالی جنوب لبنان شد، امروز الگوی جریان های مقاومت اسلامی فلسطین است.

حجت الاسلام شیخی با محکوم کردن دستور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، تصریح کرد: اقدام ترامپ برای انتقال سفارت خود به قدس شریف طرحی احمقانه است که آمریکا را حتی در بین متحدان اروپایی و غربی اش منزوی کرد.

وی ادامه داد: اقدام ابلهانه رییس جمهور آمریکا شعله آتشی را در منطقه بر افروخت که این شعله دامن رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن‌ها را در سطح بین المللی خواهد گرفت و فرجام آن نابودی رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار است.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر عدم موفقیت اجرایی شدن طرح انتقال کامل سفارت آمریکا به قدس، خاطرنشان کرد: طرح گستاخانه به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با اتحاد و انسجام مسلمانان جهان عقیم خواهد ماند.

وی افزود: دستور ترامپ موجب برافروختن انتفاضه جدیدی در فلسطین شد که شعله های آن بر دامن رژیم صهیونیستی خواهد نشست و زمینه نابودی این رژیم را فراهم می کند.

حجت الاسلام شیخی با اشاره به آشکار شدن خیانت برخی سران کشورهای اسلامی و همراهی آنان با رژیم صهیونیستی برای اشغال کامل بیت المقدس، تاکید کرد: آتش برافروخته شده از سینه های پرغیظ مسلمانان جهان، دامن رژیم صهیونیستی و حامیان غربی عربی آن را می گیرد و همچنین ما شاهد فروریختن سلطنت های خیانتکار عرب خواهیم بود./1313/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات