۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۴۲۸۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی عواقب خطرناکی دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اقدام نژادپرستانه و نابخردانه رییس‌جمهور مستبد آمریکا مبنی بر اعلام قدس به‌عنوان مرکز رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی عواقب خطرناکی برای استکبار دارد.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در دیدار علمای شیعه و سنی لبنان با روحانیان استان، با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی برای انتخاب بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت این رژیم غاصب، اظهار کرد: فلسطین مسأله اصلی جهان اسلام بوده و آرمان فلسطین هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

وی افزود: با وجود این متأسفانه کشورهای دست‌نشانده غربی در منطقه همچون عربستان در فکر به چالش کشیدن آن و پیشبرد اهداف اسرائیل و آمریکا در منطقه هستند.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و شجاعت سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان و سرداران رشیدی همچون قاسم سلیمانی و ایثار و شجاعت شهدای مدافع حرم سبب شد توطئه تکفیری صهیونیستی در منطقه دچار شکست بشود؛ اما اکنون به طرق دیگر استکبار جهانی در پی اهداف شوم خود است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی همواره در فکر ایجاد شکاف در میان مسلمانان بوده و مسائل سطحی را بزرگ نشان می‌دهد؛ اما ما وظیفه داریم با توجه به اشتراکات مذهبی، بازیچه دست بیگانگان نشویم.

وی با محکوم کردن اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: اقدام نژادپرستانه و نابخردانه رئیس‌جمهور مستبد آمریکا مبنی بر اعلام قدس به‌عنوان مرکز رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی عواقب خطرناکی برای استکبار دارد.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: کشورهای اسلامی همه باید نسبت به اقدام رئیس‌جمهور مستبد آمریکا واکنش داشته باشند و اجازه ندهند دنیای استکبار هر تصمیمی را که دوست دارد عملی کند.

وی آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک بشریت و عامل اصلی ناامنی و جنگ در منطقه و جهان دانست و گفت: مسلمانان باید مراتب نفرت و خشم قلبی خود از این ددمنشی و سیاست‌های خصمانه آمریکا به‌ویژه از تصمیم ابلهانه ترامپ در انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس و رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام کنند./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات