۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۴۲۸۲۰
مدیر مرکز تخصصی کلام:

صهیونیسم جهانی بزرگ‌ترین دشمن اسلام است

حجت الاسلام حبیبی تبار صهیونیسم جهانی را بزرگ‌ترین دشمن اسلام خواند و گفت: امروزه خطرناک ترین تفکر برای اسلام تفکر داعشی و سلفی گری است.
حجت الاسلام حبیبی تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حبیبی تبار در مراسم تجلیل از اساتید مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) که امشب با حضور برخی از مسؤولان دفتر رهبر معظم انقلاب  در سالن امام خمینی(ره) این مرکز برگزار شد، صهیونیسم جهانی را بزرگترین دشمن اسلام خواند و گفت: تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش مدافعان حرم سبب شد نیروهای سلفی و تکفیری در منطقه نابود شوند.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) ادامه داد: اگرچه داعشی ها به صورت فیزیکی سرکوب شدند، اما تفکر پلیدشان هنوز موجود است؛ امروزه خطرناک ترین تفکر برای اسلام همین تفکر داعشی و سلفی گری است.

وی افزود: مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی سال ها قبل تفکر سلفی گری را حس کرده و معتقد بودند در بحث های کلامی، طلابی باید تربیت شوند که بتوانند به خوبی از کیان مکتب اهل بیت(ع) با دیگاه تقریبی دفاع کنند.

حجت الاسلام حبیبی تبار خاطرنشان کرد: مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) از سال 1383 تأسیس شده است که با عنایات خداوند متعال تأثیرات بسزایی در داخل و خارج از کشور داشته است؛ تا کنون 188 نفر پذیرش شده اند که تعداد 21 نفر از پایان نامه های خود دفاع کرده اند.

مدیر مرکز تخصصی کلام یادآور شد: 58 عنوان کتاب تا کنون منتشر شده است که از این میان تعداد 20 کتاب در سال 95 منتشر شد؛ این نشان از ارتقای سطح تحقیقات این مرکز است.

وی در پایان اظهار داشت: 12 هزار جلد کتاب در کتابخانه تخصصی مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) وجود دارد که شامل 4 هزار عنوان درسی است؛ همچنین فصلنامه مطالعات مقارن اسلامی نیز در حال انتشار است./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات