۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۴۲۸۱۱
مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت:

آل‌سعود بزرگترین حامی تروریسم در منطقه است

حجت الاسلام احمدی گفت: رژیمی که خود را ام‌القرای جهان اسلام معرفی می کند و لقب خادم الحرمین را شایسته خود می داند، امروز بزرگترین حامی تروریسم در منطقه است.
حجت‌الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت

حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به اقدام آمریکا در حمایت از انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف اظهار داشت: این اقدام احمقانه رییس جمهور آمریکا منجر به راه‌اندازی انتفاضه‌ای دیگر علیه رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.

وی با بیان این‌که اقدام رژیم صهیونیستی و آمریکا نقض آشکار قوانین مربوط به حقوق بین‌الملل بوده است، خاطرنشان کرد: بیت المقدس به عنوان قبله نخست جهان اسلام؛ همواره مورد احترام و حساسیت مسلمانان بوده و امت اسلام اجازه نخواهد داد، اقدام کثیف رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی آرمان آزادی قدس شریف را کمرنگ کند.

امام جمعه هریس با اشاره به مخالفت جهان اسلام و مسیحیت با تصمیم به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ترامپ با این تصمیم عجولانه و وقیحانه اعلان جنگ به اسلام داده و از همه خطوط قرمز عبور کرده است، کشورهای اسلامی نباید نسبت به این مسأله بی‌تفاوت باشند.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت با اشاره به این‌که عدم تحقق وحدت و یکپارچگی میان امت اسلامی عامل اصلی اصلی جسارت رژیم صهیونیستی به قدس شریف شده است، افزود: جهان اسلام باید با اتحاد و یکپارچگی در مقابل این حرکت شوم صف آرایی کنند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به حمایت رژیم آل‌سعود از برنامه‌های خصمانه و جنگ‌طلبانه ‌رژیم غاصب صهیونیستی گفت: رژیمی که خود را ام‌القرای جهان اسلام معرفی می کند و لقب خادم الحرمین را شایسته خود می دهد، امروز بزرگترین حامی تروریسم در منطقه است.

وی ادامه داد: تحقق وحدت جهان اسلام می توانست ضمن تقویت موقعیت و جایگاه مقاومت فلسطین، آنها را به پیروزی نهایی در برابررژیم صهیونیستی برساند، اما انشقاق در جهان اسلام و فرسایش کشورهای اسلامی در جنگ های نیابتی، فرصتی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرد تا در برابر انتفاضه های فلسطینی، تجدید قوا کند./935/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات