۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۵۴۲۸۱۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

امت اسلامی باید برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی قیام کنند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که موضوع یهودی سازی قدس یک توطئه خطرناک از سوی نظام سلطه است، گفت: به طور حتم امت اسلامی با قاطعیت در برابر این فتنه آمریکایی صهیونیستی خواهند ایستاد و از قدس شریف حمایت خواهند کرد.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امشب در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان گفت: در پی جسارت آشکار رییس جمهور آمریکا به امت اسلامی امروز شاهد یک قیام جهانی از سوی مسلمانان جهان بر علیه آمریکا و صهیونیست هستیم.

وی با بیان این که جسارت های آمریکا علیه امت اسلامی پایان دارد و هر روز شاهد یک توهین دیگر علیه ملل اسلامی هستیم، افزود: اگر امت اسلامی در برابر این اهانت های آشکار آمریکا و همپیمانانش سکوت کنند دیگر نمی توان جلوی آنها را گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دولتمردان آمریکایی این بار پا را فراتر گذاشته و به نخستین قبله امت اسلامی جسارت آشکار کردند، تصریح کرد: این اقدام ترامپ قلوب همه مسلمانان جهان را جریحه دار کرد و موجی از نفرت و انزجار را علیه این کشور و رژیم صیونیستی سرازیر کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسأله قدس شریف موضوع ساده ای نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذر کرد، خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی باید بدانند که قدس و بیت المقدس خط قرمز مسلمانان جهان است و هر گونه اهانت به این مکان مقدس توهین و جسارت به اصل دین است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با تأکید با براین که امت اسلامی به هیچ عنوان این گونه جسارت های دولتمردان آمریکایی علیه مسلمانان را تحمل نمی کنند، تصریح کرد: بیت المقدس، قلب فلسطین و فلسطین نیز قلب اسلام است و مسلمانان نخواهند گذاشت آمریکایی ها این مکان مقدس را به صهیونیست ها هدیه دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که موضوع یهودی سازی قدس یک توطئه خطرناک از سوی نظام سلطه است، خاطرنشان کرد: به طور حتم امت اسلامی با قاطعیت در برابر این فتنه آمریکایی صهیونیستی خواهند ایستاد و از قدس شریف حمایت خواهند کرد.

امام جمعه نکا با اشاره به این که امت اسلامی باید برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی قیام کنند، افزود: اگر همه مسلمانان جهان در همان مسیری که امام خمینی(ره) آغاز کننده آن بودند حرکت می کردند به طور حتم تاکنون این رژیم غاصب از صفحه روزگار محو می شد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که متأسفانه خیانت های برخی سران خودفروخته عربی، مشکلاتی را برای جامعه اسلامی به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: علیرغم این که سعودی ها خود را مهد اسلام معرفی می کنند، متأسفانه امروز شریک جنایت ها و خیانت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سعودی ها خیانت بزرگی در حق امت اسلامی و اصل دین مرتکب شده اند، تصریح کرد: سران این رژیم جنایت کار با همراهی آمریکا در جهت تحقق منافع ضد اسلامی صهیونیست ها در منطقه حرکت می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران، بخش مهمی از مشکلات و بحران های امروز منطقه به دلیل سیاست های خطرناک سه مثلث عبری، غربی و عربی است، خاطرنشان کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود برای نابودی دولت های سوریه و عراق سرمایه گذاری های بسیاری انجام دادند که در همه آنها شکست سنگینی خوردند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که اقدام اخیر آمریکا نتیجه شکست های متعدد آنها در منطقه است، گفت: شکست سیاست های آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در برابر جبهه مقاومت به رهبری و مدیریت جمهوری اسلامی ایران، رسوایی سنگینی را برای این سه کشور در جهان به وجود آورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا دیگر جایگاهی در میان ملت های جهان ندارد، افزود: مخالفت سران کشورهای اروپایی که شریک استراتژیک آمریکا در مسائل بین المللی هستند در قضیه قدس و فلسطین نشان دهنده افول قدرت بین المللی این کشور مستکبر در جهان است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز علاوه بر مسلمانان بسیاری از ملت های دیگر کشورهای جهان نیز مخالفت و تنفر خود را نسبت به اقدام اخیر ترامپ ابراز کردند، گفت: آمریکایی ها باید به این سیاست های خصمانه خود علیه مسلمانان جهان پایان دهند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که امروز آمریکا و همپیمانان غربی و عربی اش در برابر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوار و ذلیل شده اند، افزود: شکست در برابر جبهه مقاومت به معنای شکست در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز غرب به ویژه آمریکایی ها بیش از هر زمان دیگری با اقتدار ایران اسلامی آشنا شده اند، گفت: آمریکا برای سلطه بر کشورهای اسلامی منطقه تلاش های بسیاری انجام داد، اما در برابر هوشیاری و مدیریت جمهوری اسلامی شکست خورد.

وی با اشاره این که دشمنان تلاش کردند تا مسأله فلسطین به کلی فراموش شود، بیان داشت: اما ملت بزرگ ایران با هوشیاری مقام معظم رهبری آن را دوباره به مسأله نخست جهان اسلام تبدیل کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند فلسطین بدون تردید آزاد خواهد شد، تصریح کرد: امروز تنها راه حفظ عزت و اقتدار امت اسلامی، وحدت و همبستگی مسلمانان برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که همه ملل اسلامی در سراسر جهان باید دست به دست هم دهند تا متجاوزان را بیرون کنند و این یک تکلیف شرعی و اسلامی است، ادامه داد: حدود 70 سال پیش انگلیس یک غده سرطانی در مرکز اسلام کاشت و امروز رژیم صهیونیستی در مرکز و قلب اسلام قرار گرفته و باید سریع‌تر از این مرکز خارج شود.

مسؤول حوزه علمیه نکا ادامه داد: انگلیس استعمارگر قصد داشت اجازه ندهد یک دولت اسلامی مقتدر در این منطقه باشد تا خود بر منطقه اشراف داشته باشد، به همین دلیل نیز امپراطوری عثمانی را برهم زد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، حمایت از فلسطین را برای جمهوری اسلامی و ملت ایران، مسأله ای عقیدتی دانست و افزود: مسأله فلسطین، برای ما و مردم ما، یک تاکتیک و حتی استراتژی سیاسی نیست؛ بلکه مسأله دل و ایمان است./۱۳۱۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات