۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۵۴۲۸۰۸
امام جمعه باقرشهر:

تربیت نسل انقلابی مهمترین دغدغه طلاب و فرماندهان بسیج باشد

امام جمعه باقرشهر با اشاره به اینکه ولایت فقیه استمرار امامت است، گفت: تربیت نسل انقلابی باید مهمترین دغدغه طلاب و فرماندهان بسیج باشد.
سرداب امام زاده صالح ع سرداب امام زاده صالح ع سرداب امام زاده صالح ع سرداب امام زاده صالح ع سرداب امام زاده صالح ع عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه باقرشهر، عصر امروز در حضور فرماندهی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)، مسؤول نمایندگی ولی فقیه، مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین ناحیه حضرت روح الله(ره) در امام زاده صالح(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: تربیت نسل انقلابی باید مهمترین دغدغه طلاب و فرماندهان بسیج باشد.

وی افزود: این گردهمایی‎ها و زیارت‌های معنوی باید با انگیزه تبلیغ  و گسترش معنویت و تقوا در جامعه صورت بپذیرد.

حجت الاسلام موسوی تقویت تقوا و گسترش معنویت در جامعه را مهمترین وظیفه مبلغان دینی و بسیجیان دانست و ابراز کرد: خداوند در آیات قرآن کریم مدام مردم را به داشتن تقوا توصیه می‌کند بنابراین تقوا از مطالبات مهم خداوند متعال به شمار می‌رود.

امام جمعه باقرشهر ادامه داد: اجتناب از گناه مهمترین عامل برای رفع مشکلات جامعه است بنابراین به هر میزان سطح معنویت در جامعه افزایش یابد به همان مقدار مشکلات موجود مرتفع می‌شود.

وی تبعیت محض از ولایت را مهمترین راه برای حفظ نظام بیان کرد و گفت: امروز تقویت ولایتمداری در جامعه بسیار حائز اهمیت است و این امر با تبلیغ دین و تقویت معنویت جامعه میسر می‌شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ولایت فقیه استمرار امامت است، اظهار داشت: امامت از اصول اعتقادی ما شیعیان است بر همین اساس شیعیان به ولایت فقیه اعتقاد دارند.

امام جمعه باقرشهر در پایان با بیان اینکه ولایت محور اتحاد مسلمانان است، خاطر نشان کرد: تمسک به ولایت و امامت تنها راه نجات مسلمانان به شمار می‌رود./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات