۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۴۲۷۸۷

رمان رنج مقدس به هفتمین چاپ خود رسید

این رمان داستان دختری است که در تضاد بین داشته‌های خود و‌ خانواده و اجتماع متحیر مانده است.
رنج

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات عهد مانا، رمان رنج مقدس، به‌قلم نرجس شکوریان فرد به هفتمین چاپ خود رسید.

این رمان داستان دختری است که در تضاد بین داشته‌های خود و‌ خانواده و اجتماع متحیر مانده است.

لیلا به خاطر موقعیت کاری پدرش که در مأموریت نظامی سوریه و عراق است، مجبور است دوری و سختی‌هایی را تحمل کند و تحمل این سختی‌ها و مشکلات نبود پدرسبب ناهنجاری‌های برخوردی او با اطرافیانش می‌شود. زندگی لیلا پر از لحظات تنهایی است و این تنهایی‌ها فرصت‌هایی برای تفکر او ایجاد کرده است. او معیارهایی را برای زندگی آینده‌اش برگزیده که شاید اجبار شرایط و زمانه، در آن نقش داشته و حالا می‌خواهد آگاهانه و آزاد، مسیر زندگی‌اش را متفاوت پیش ببرد.

در رمان رنج مقدس، خواننده شاهد درگیری‌های شخصیت‌های داستان است که هر کدام به نوبۀ‌ خود، رنجی دارند که زندگی‌شان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. «رنج مقدس» یک تابلوی موزون و رنگارنگ از زندگی افراد اطراف ما، چه خوب، و چه بد است.

نویسنده می‌گذارد که هر شخصیتی، خودش، آنچه که زندگی‌اش را تحت‌الشعاع قرار داده است دریافت کند و پیش از آنکه بخواهد تمام مشکلاتش را بر گردۀ دیگری سوار کند، نقش خود را در زندگی‌اش پیدا کند.

«رنج مقدس» با واقعیاتی همراه است که در لحظه‌لحظۀ زندگی دختر و پسر، زن و مرد ، مذهبی و غیر مذهبی جامعۀ ما جریان دارد. گفتگوها و‌ عکس‌العمل‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و شادی‌ها و غم‌هایی که حجم سنگینی از درد را بر قلب‌ها و زندگی‌ها می‌اندازد. داستان رنج مقدس، جریان همین امروز دنیای ماست که داریم در آن غلت می‌زنیم./925/ د 103/ش

ارسال نظرات