۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۴۲۷۸۵
معاون نهاد نمایندگی رهبری در منطقه ۳ دانشگاه های کشور:

مسلمانان به دفاع همه جانبه از قدس برخیزند

استاد حوزه و دانشگاه بر لزوم حمایت همه مسلمانان از قدس تاکید کرد و گفت: مسلمانان باید به دفاع همه جانبه از بیت المقدس برخیزند و آمریکا را از انتقال سفارت خود به قدس پشیمان کنند.
عباسعلی غفاری چراتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباسعلی غفاری چراتی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در منطقه 3 دانشگاه های کشور امروز در مراسمی در جمع مردم شهر مرزیکلا با محکوم کردن تصمیم رییس جمهور آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: اقدام سخیف رئیس جمهور آمریکا اهانت به مقدسات بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان است و با این اقدام اشغال کامل سرزمین مقدس فلسطین و قبله نخست مسلمانان را از سوی آمریکا رسمیت کامل بخشید.

وی افزود: مسلمانان باید با خیزش و خروش خود به دفاع همه جانبه از بیت المقدس برخیزند و آمریکا را از این اقدام خود پشیمان کنند.

استاد حوزه و دانشگاه این اقدام آمریکا را تقدیم شکست بزرگ برای رژیم صهیونیستی بیان کرد و اظهار داشت: این اقدام رییس جمهور آمریکا در حقیقت نادیده گرفتن نماد مقدس همه دنیای اسلام و یهودی سازی کامل قدس است.

امام جمعه موقت بابلکنار رژیم صهیونیستی را یک رژیم اشغالگر و جعلی نامید و تصریح کرد: با بصیرت، هوشیاری، ایستادگی و وحدت همه مسلمانان جهان در مقابل فتنه اخیر آمریکایی صهیونیستی، انتقال سفارت شیطان بزرگ به بیت المقدس به نفع رژیم اشغالگر قدس نخواهد بود و جان تازه ای را به مقاومت در برابر این رژیم می بخشد.

حجت الاسلام غفاری چراتی با تاکید بر این مطلب که مسلمانان جهان اجازه جدا شدن فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام را نمی دهند، گفت: امروز با این رفتارهای توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی و پشت پا زدن آمریکا به همه مذاکرات به اصطلاح صلح در فلسطین، مواضع به حق امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص خطر رژیم کودک کش و تروریست صهیونیستی بیش از گذشته آشکار شده است.

وی خیانت سران برخی از دولت های به اصطلاح اسلامی در جهان اسلام را زمینه ساز اقدام اخیر آمریکا عنوان کرد و گفت: ارتباط آشکارا و مخفیانه برخی از دولت های عربی که نام اسلامی  را یدک می کشند و حتی رژیم صهیونیستی را دوست خود معرفی می کنند، شرم آور است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در منطقه 3 دانشگاه های کشور اقدام اخیر آمریکا برای انتقال سفارت خود به بیت المقدس را فراکنی برای جبران شکست های خود در منطقه بیان کرد و اظهار داشت: این اقدام آمریکا جریان مقاومت را بعد از فروپاشی سازمان داعش، در مقابل رژیم صهیونیستی تقویت خواهد کرد و موجب گشودن جبهه جدیدی در عرصه مقاومت اسلامی می شود.

استاد حوزه و دانشگاه خیانت سران برخی از کشورهای اسلامی را در مساله قدس یادآور شد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی حامی نخست قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین برای به دست آوردن حقوق تضییع شده آنان است و چهره منافقانه و خیانت آمیز سران به اصطلاح عربی و اسلامی برای مسلمانان آشکار شد.

وی افزود: این نقشه و فتنه شومی که خودسرانه و نامعقول با امضای رییس جمهور آمریکا در موضوع قدس عزیز شکل گرفت به قیامی  بزرگ در سراسر عالم تبدیل خواهد شد و زودتر از پیش بینی های صورت گرفته، رژیم غاصب صهیونیست را از صفحه روزگار محو می کند./1313/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات