۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۴۲۷۷۲
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نورآباد:

بصیرت بخشی لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نورآباد با تأکید بر ضرورت بصیرت بخشی بین دانش آموزان برای جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی در جامعه و خانواده ها گفت: در این راستا طلاب مبلغ این مدرسه در مدارس آموزش و پرورش فعالیت دارند.
تبلیغ دین

زینب حیدریان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب این مدرسه بیان داشت: خواهران مبلغ با حضور در سطح جامعه و مناطق تبلیغی در راستای بصیرت بخشی و روشنگری بانوان و قشر دانش آموزان نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به اعزام طلاب مبلغ به مدارس افزود: هدف از این اعزام بصیرت بخشی بین قشر دانش آموز و تبیین ارزش های دینی و الهی است، طلاب با روشنگری بین آنان تلاش می کنند این قشر را در برابر هجمه های فرهنگی مصون سازند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نورآباد تحکیم و تقویت اعتقادات دینی دانش آموزان را امری مهم برای مصون سازی این قشر در برابر آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: هدف از تبلیغ بین قشر جوان و نوجوان جلوگیری از رواج آسیب ها و جلوگیری از نفوذ این آسیب ها به کانون خانواده ها است.

وی در ادامه کانون خانواده را اصلی ترین و تأثیرگذار ترین مکان برای تربیت فرزندان خواند و تأکید کرد: مادران نباید هرگز از نقش تربیتی خود غافل شوند و باید همواره با معلمان و مربیان فرزندان خود در ارتباط باشند.

حیدریان یادآور شد: اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سؤالات شرعی دانش آموزان و برگزاری گفتمان های دینی از دیگر برنامه های اجرایی از سوی خواهران مبلغ در جمع دانش آموزان است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نورآباد از برگزاری کارگاه های دانش افزایی ویژه خواهران مبلغ در مدارس علمیه خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی با هدف ارتقای سطح علمی و تبلیغی طلاب مبلغ برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه های آموزشی با محوریت موضوعات تبلیغی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این کارگاه ها طلاب شیوه های نوین تبلیغی را فرا می گیرند./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات