۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۵۴۲۷۶۱
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

بزرگترین معروف گره گشایی از کار مردم است

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، گره گشایی از کار مردم را بزرگترین معروف دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی باید برای رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم به ویژه جوانان، انقلابی عمل کند و نمایندگان هم باید مسائل کلیدی، اصولی و ضروری مردم را در اولویت قرار دهند.
حجت الاسلام علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار با نمایندگان مردم قزوین و تاکستان در مجلس شورای اسلامی که در دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد، با اشاره به لزوم رفع مشکلات مردم و جوانان گفت: اگر انسان نسبت به خلق خدا بی‌تفاوت شود، این کفر عملی است و همه مسؤولان باید در زمینه رفع مشکلات مردم گام برداشته و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با بیان این که فرصت‌ها و لحظه‌ها می‌گذرند و کسانی سود می‌برند که از این فرصت‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده  کرده‌اند، تصریح کرد: گره گشایی از کار مردم بزرگترین معروف است و از جمله آن می‌توان به ایجاد اشتغال اشاره کرد که این کار هم دل خانواده‌ها را شاد می‌کند و هم یاس و ناامیدی را از جوانان دور خواهد ساخت.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم آیت الله مدرس، به وظیفه اصلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مدرّس به‌ تنهایی به‌اندازه یک دنیا فقاهت، سیاست و آزادگی داشت و این شخصیت ارزشمند انقلابی هم برای روحانیت و هم برای نمایندگان مجلس الگوی مناسبی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نمایندگان مجلس امروز باید به مسائل اقتصادی جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند و موضوع اشتغال را با جدیت دنبال کنند تا مردم بتوانند زندگی خود را تامین کنند.

وی در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی باید برای رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم به ویژه جوانان، انقلابی عمل کند، و نمایندگان هم باید مسائل کلیدی، اصولی و ضروری مردم را در اولویت قرار دهند./873/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات