۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۴۲۷۴۷
امام جمعه باقرشهر:

صیانت از فرهنگ حجاب خواسته شهدا است

حجت الاسلام موسوی دینداری و ولایتمداری را مهمترین خواسته شهدا بیان کرد و گفت: صیانت از فرهنگ حجاب خواسته شهدا است.
راهیان نور راهیان نور راهیان نور راهیان نور راهیان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه باقرشهر، امروز در جمع نخستین اعزام گروه راهیان نور دانش آموزی دختران شهرستان ری به مناطق جنگی جنوب کشور که در کانون فاطمیه این باقرشهر برگزار شد، گفت: زندگی شهدا و جنگ هشت ساله ما سراسر درس ایثار و فداکاری بود.

وی افزود: شهدا معلمان عزت و آزادگی هستند و مناطق عملیاتی دفاع مقدس با عنوان کلاس سراسر نور جایگاه تعلیم و تربیت عاشقانی شده است که می‌خواهند درس ایثار و فداکاری را از آن بزرگ مردان تاریخ کسب کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه شهدا سراسر ایمان، تقوا و بصیرت بودند، ابراز کرد: ولایت مداری و جهاد از شاخصه‌های مهم شهدای دفاع مقدس بود، آنان با جانفشانی از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه باقرشهر با بیان اینکه برخی افراد با نگاه گردشگری به این مناطق پا می‌نهند، اظهار داشت: نگاه به این سرزمین باید بسیار عمیق باشد و این مهم است که ما بدانیم شهدا برای ما چه پیام و خواسته‌ای دارند.

وی ادامه داد: هدف شهدا از جانفشانی و فداکاری بقای دین اسلام بود چرا که مهمترین دغدغه و هدف دشمنان از تحمیل جنگ به ایران نابودی حکومت اسلامی بود تا قوانین اسلام اجرا نشود.

حجت الاسلام موسوی دینداری و ولایتمداری را مهمترین خواسته شهدا بیان کرد و گفت: همه ما بارها شاهد بودیم که در وصیتنامه شهدا به حفظ حجاب بانوان تاکید شده چرا که حجاب از واجبات دین اسلام بوده و کنار گذاشتن آن به منزله مقابله کردن با اسلام است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات