۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۴۲۷۳۱
قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین:

اتحاد عامل خنثی کننده توطئه‌های اسراییل است

حجت الاسلام پورآرین با اشاره به آمادگی دینی و معرفتی مسلمان برای مقابله با توطئه‌های اسراییل و استکبار جهانی گفت: اسراییل با اهداف شوم و پلید خود می‌خواهد بر جهان اسلام تسلط پیدا کند؛ از این رو مسلمانان باید با استقلال و اتحاد توطئه‌های اسراییل را خنثی کنند.
حجت الاسلام مهدی پورآرین

حجت الاسلام مهدی پورآرین قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به ضرورت هوشیاری ملت در برابر دسیسه‌های دشمن گفت: اگر ملت ایران هوشیار نبوده و بصیرت دینی در میان مسلمانان وجود نداشته باشد فتنه‌ها و مشکلات بسیاری از سوی دشمن پیدا خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی دینی و معرفتی مسلمانان برای مقابله با توطئه‌های اسراییل و استکبار جهانی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند اسرائیل غده سرطانی بوده و به تنهایی هیچ چیز نیست، اسراییل با اهداف شوم و پلید خود می‌خواهد بر جهان اسلام تسلط پیدا کند از این رو مسلمانان باید با استقلال و اتحاد توطئه‌های اسراییل را خنثی کنند.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین در ادامه با بیان اینکه ملت مسلمان باید آشنایی اجمالی با دشمن و توطئه‌های او را داشته باشند اظهار کرد: اگر ملتی دشمن را بشناسد و نقشه‌ها و برنامه‌های تخریبی او را در تمام ابعاد رصد کند می‌تواند با انسجام و اتحاد و پیروی از رهنمودهای ولی‌فقیه زمان توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و او را شکست دهد.

وی در پایان گفت: امروز ما وظیفه داریم بیش از گذشته بصیرت و آگاهی خود را افزایش داده و در برابر دشمنانی چون آمریکا و اسراییل و انگلیس استقلال و وحدت خود را حفظ کنیم تا دشمن نتواند میان مسلمانان نفوذ نظامی و فرهنگی کند./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات