۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۴۲۷۲۹
مدیر حوزه‌ علمیه قزوین:

رابطه با اسرائیل خسارت فراوانی به دنبال خواهد داشت

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به خطر عادی‌سازی روابط با اسرائیل گفت: امت اسلام باید نسبت به ضرر و زیان دشمن آگاه بوده و در مورد رابطه با اسرائیل هوشیاری و بصیرت کامل داشته باشند.
حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌ علمیه استان قزوین

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه‌ علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به ضرورت هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: دشمن همیشه بیدار و در حال برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اقتصادی سیاسی و اجتماعی بر ضد اسلام و مسلمانان است.

وی در ادامه با اشاره به استمرار آگاهی و هوشیاری مسلمانان در برابر نقشه‌های دشمنان افزود: مسلمانان باید همیشه در برابر دشمن هوشیار و بیدار بوده و با اتحاد و بسیج همگانی برای مبارزه با دشمن آماده باشند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با تأکید بر هوشیاری نسبت به سکوت دشمن ابراز کرد: زمانی‌که دشمن سکوت می‌کند در حال تجدید قوا بر ضد اسلام و جامعه مسلمانان است ما امروز شاهد نابودی رژیم داعش بودیم اما این را باید باور کنیم که دشمن دست از حیله و توطئه‌های خود نسبت به مسلمانان بر نمی‌دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه با اشاره به عادی‌سازی روابط با اسرائیل اظهار کرد: امت اسلام باید نسبت به ضرر و زیان دشمن آگاه بوده و در خصوص رابطه با اسرائیل هوشیاری و بصیرت کامل داشته باشند چون دشمن از طریق طرح‌های اقتصادی اجتماعی سیاسی و تحریم‌ها بر ضد مسلمانان وارد می‌شود.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با اشاره به تفرقه‌‌افکنی دشمنان در میان مسلمانان ابراز کرد: برخی دشمنان با تبلیغات دروغین درصدد ضعیف جلوه دادن اسلام و مسلمانان هستند و می‌خواهند میان مسلمانان تفرقه و اختلاف ایجاد کنند؛ اما ما مسلمانان باید از دسیسه‌ها و اخبار دشمن آگاه باشیم و رابطه با دشمنان را قطع کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مسلمانان بصیر و آگاه باید بدانند که نفاق دامنه بسیار گسترده‌ای دارد خاطر نشان کرد: برخی همانند سعودی‌ها خود را مدعی خدمت به حرمین شریفین می‌دانند اما از پشت به اسلام و مسلمانان خنجر می‌زنند.

به گفته حجت الاسلام عباسی باید بدانیم برخی به ظاهر مسلمان اما در باطن شیطان صفت بوده و در پی تفرقه‌انگیزی بر ضد اسلام و مسلمانان هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه اظهار کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه ابزار‌های تبلیغاتی در تلاش هستند که نسل نوجوان وجوان ما را با ارزشهای والای انقلاب اسلامی  بیگانه ساخته و آنها را از معنویت جدا کنند؛ از این رو وظیفه روحانیت و حوزه‌های علمیه در این برهه زمانی حساس و تعیین کننده است.

وی در پایان گفت: باید دشمن شناسی و دشمن ستیزی و در راس آن هوشیاری نسبت به برنامه‌های دشمن باید در اولویت برنامه‌های جامعه اسلامی قرار گیرد و بدانیم که همیشه ظلم هست و تا وقتی که ظلم باقی است مبارزه ادامه خواهد داشت./۸۷۳/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات