۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۴۲۷۰۲
مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان:

جشنواره علامه حلی، زیرساخت آموزش حوزه‌های علمیه است

حجت الاسلام باقری گفت: جشنواره علامه حلی زیرساخت و زیرپایه مناسبات آموزشی در سطح مدارس و حوزه‌های علمیه به حساب می‌آید.
حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان، صبح امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره «علامه حلی» سیستان و بلوچستان که در سالن اجتماعات ولی امر نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: جشنواره علامه حلی کار مشترک حوزه‌های علمیه برادران و خواهران است.

وی با بیان اینکه این نشست به حسب معنا و مفهوم صرف نظر از قالب، ممتاز است عنوان کرد: این جشنواره زیرساخت و زیرپایه مناسبات آموزشی در سطح مدارس و حوزه‌های علمیه به حساب می‌آید.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: جشنواره علامه حلی برای استان سیستان و بلوچستان به دلیل بُعد مسافت و گستردگی، اهمیت مضاعف دارد و کاری موفق است.

وی اذعان داشت: حضور طلاب و اساتید پژوهشگر از سراسر استان سیستان و بلوچستان در آیین اختتامیه جشنواره علامه حلی نشان می‌دهد که این جشنواره به مجموعه حوزه جان می‌دهد و می‌طلبد که حوزویان در این فضا حضور پیدا کنند.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه این جشنواره مقدمه‌ای مبارک برای جشنواره‌های بعدی است بیان کرد: جشنواره سال دوم باید درخشش منطقه‌ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: جشنواره علامه حلی می‌تواند برای حوزویان و طلاب، سکوی پرش خوبی در راه رسیدن به اهداف بلندتر باشد./831/پ202/ب1

ارسال نظرات