۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۴۲۷۰۱
امام جمعه بم:

مردم جهان نباید در برابر جنایت های اسرائیل سکوت کنند

حجت الاسلام دانشی با بیان این که مردم جهان نباید در برابر جنایت های اسرائیل در سرزمین فلسطین سکوت کنند، گفت: اعتراض لفظی مردم جهان می تواند بهترین کار برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین باشد.
امام جمعه بم

حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با موضوع فلسطین، گفت: حرف های ترامپ در مورد قدس، یاوه گویی بیش نیست.

وی افزود: دشمنان دین اسلام همچون آمریکا و اسرائیل به دنبال تأسیس خاورمیانه جدید هستند و این پایگاه جدید را می خواهند از سرزمین فلسطین شروع کنند.

حجت الاسلام دانشی با اشاره به این که تمام کشورهای مسلمان باید از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند، ابراز داشت: آمریکا وقتی که دید داعش در حال از بین رفتن است و همه نقشه های آن ها در منطق خاورمیانه رو به نابودی است، تصمیم گرفتند قدس را برای خود بهانه کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرار دادن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل یکی از اهداف دشمنان دین اسلام شناخته می شود و مردم مسلمان جهان هرگز به اسرائیل این اجازه را نمی دهند.

امام جمعه بم با اشاره به این که آمریکا با حرف های کودکانه ترامپ رو به نابودی است، بیان داشت: نخستین قبله مسلمین جهان، مسجد الاقصی بوده و دشمنان اسلام بدانند که ما مردم مسلمان هرگز سکوت می کنیم.

وی با بیان این که سکوت کشورهای مسلمان به منطقه خاورمیانه آسیا ضربه می زند، ادامه داد: اعتراض لفظی مردم جهان می تواند بهترین کار برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین باشد.

حجت الاسلام دانشی خاطرنشان کرد: اسرائیل زمانی نابود می شود که کشورهای مسلمان، سرزمین اشغالی اسرائیل را تحریم کنند و با اتحاد خود دشمن را از منطقه خاورمیانه دور کنند.

وی با تأکید بر این که پیامبر گرامی اسلام می فرماید باید از مظلومین جهان دفاع کنیم و دست مظلوم را بگیریم، ابراز داشت: اگر فردی در جامعه، صدای مظلومی را بشنود اما به او کمک نکند باید به مسلمان بودن خود شک کند.

حجت اسلام دانشی بیان داشت: سبک زندگی پیامبر اکرم با کمک به دشمن یا لبخند زدن به دشمن جمع نمی شود و فردی در جامعه مسلمان واقعی بوده که تفکر دشمن را از ذهن خود دور کند و به فکر عمل کردن به فرمایشات رهبر انقلاب باشد.

وی در پایان با بیان این که عربستان سعودی را می شود یهودی خواند، گفت: عربستان فریب خورده آمریکا است./9707/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات