۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۴۲۶۷۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

خدمت به مردم عبادت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خدمت به مردم را عبادت دانست و گفت: مسؤولان در هر پُست و مقامی که هستند باید با حفظ و تقویت روحیه انقلابی به مردم که سرمایه های عظیم انقلاب هستند، خدمت کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با ضرورت رسیدگی هرچه سریع تر و بهتر مسؤولان برای پرداخت بدهی مؤسسات اعتباری غیر مجاز به مردم، مردم را سرمایه های عظیم کشور دانست و بیان داشت: خدمت رسانی به مردم در زمینه های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، افزود: مسؤولان با توجه به موقعیت کاری در هر پُست و مقامی که هستند از هیچ خدمتی به مردم دریغ نکند، چراکه مهم ترین و اصلی ترین وظیفه مسؤولان خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه بر ضرورت حفظ اعتماد مردمی تأکید کرد و گفت: این مردم به انقلاب، نظام و مسؤولان انقلابی اعتماد کرده اند و نباید اقدامی عکس روحیه انقلابی صورت گیرد که به اعتماد آنان خدشه ای وارد سازد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وقتی تابلویی به نام بانک و یا مؤسسه ای نصب می شود، مردم نیز به آن اعتماد کرده و دارایی خود را در اختیار آن مؤسسه می گذارند، افزود: مدیران و مسؤولان این مؤسسات باید به فکر جیب مردم باشند و از اعتماد آنان سوء استفاده نکنند.

حجت الاسلام مهدوی از مردم عادی به عنوان قشر ضعیف جامعه یاد کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه امروز همه به نوعی با مشکلات زندگی درگیر هستند، باید تلاش کرد که این اعتماد حفظ شود و خدشه ای در این زمینه وارد نشود.

وی با بیان اینکه بی اعتمادی مردم نسبت به مسؤولان بی اعتمادی به انقلاب را در پی دارد، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید امین مردم باشند و با روحیه انقلابی به اعتماد مردم پاسخ مثبت دهند و از موقعیت هایی که در اختیار دارند به نفع خود و به ضرر مردم استفاده نکنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: مردم نیز باید دقت بیشتری داشته باشند و به منظور دریافت سود بیشتر به دام مؤسسات غیر مجاز نیفتند.

وی با اشاره به کلاه برداری برخی مؤسسات غیر مجاز تأکید کرد: برای اینکه مردم به حق خود برسند، می طلبد که متولیان امر و مسؤولان اجرایی پیگیری های بیشتری داشته باشند./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات