۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۴۲۶۳۷
ویژه طلاب حوزه های علمیه؛

مسابقه کتابخوانی با موضوع ولایت فقیه برگزار می شود

شرکت در مسابقات کتابخوانی با موضوع ولایت فقیه از طریق کتابخوان همراه پژوهان ممکن شد.
مسابقه کتابخوانی با موضوع ولایت فقیه

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری مسابقه ولایت فقیه اظهار داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اقدام به برگزاری مسابقات پژوهشی با موضوع ولایت فقیه ویژه طلاب حوزه های علمیه کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به کتاب این مسابقه گفت: در بخش کتابخوانی این مسابقه، برای طلاب سطح یک و دو کتاب «شؤون و اختیارات ولی فقیه؛ ترجمه مبحث ولایت فقیه از (کتاب البیع)» از انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برای طلاب سطح سه و چهار کتاب «ولایت فقیه، ولایت فقاهت و عدالت آیت الله جوادی آملی(فصول ۳،۴،۵،۷)» از انتشارات اسرا در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اعلام جوایز این مسابقه تصریح کرد: در بخش کتابخوانی، نفر اول کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ یک میلیون تومان، نفر دوم هدیه نقدی به مبلغ 800 هزار تومان، نفر سوم هدیه نقدی به مبلغ 400 هزار تومان، نفرات چهارم و پنجم هدیه نقدی به مبلغ 300 هزار تومان، نفرات ششم تا دهم هدیه نقدی به مبلغ 200 هزار تومان، نفرات دهم تا پنجاهم هدیه نقدی به مبلغ 100 هزار تومان و نفرات پنجاه و یکم تا صدم هدیه نقدی به مبلغ 50 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

پهلوانی درباره زمان برگزاری آزمون این مسابقه افزود: آزمون بخش کتابخوانی دوازدهم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند تا اول بهمن ماه برای شرکت در مسابقه کتابخوانی ثبت نام کنند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات