۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۵۴۲۶۳۴
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

دفاع از مردم مظلوم فلسطین نیازمند وحدت مسلمانان جهان است

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دفاع از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین و مقابله با ظلم بی پایان جهان کفر نیازمند وحدت مسلمانان سراسر جهان است.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی، غده سرطانی بوده و تنها راه مبارزه با این رژیم، اتحاد دنیای اسلام است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: اقدام نسنجیده رییس جمهور آمریکا و همفکران جاهلش در جهت تثبیت موقعیت و جایگاه رژیم منحوس صهیونیستی صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: با این اقدام نسنجیده، آمریکا روند زوال و نابودی اسرائیل را تسریع بخشیده و بسیار سریعتر از آنچه تصور کنند در چاه خواهند افتاد.

ماموستا محمدی یادآور شد: متاسفانه اختلافاتی در میان ممالک اسلامی به وجود آمده است که امید است مساله فلسطین موجب اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام شود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: دفاع از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین و مقابله با ظلم بی پایان جهان کفر نیازمند وحدت مسلمانان سراسر جهان است.

وی در پایان مطرح کرد: مستکبران باید شاهد اقتدار و همبستگی ملتهای مسلمان باشند تا بار دیگر فکر تصاحب خاک هیچ ملتی را به ذهن خویش راه ندهند./8571/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات