۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۴۲۶۲۹
امام جمعه مرند:

تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی کمترین مسؤولیت مسلمانان است

حجت الاسلام نعمت‌زاده گفت: رییس جمهور تازه‌کار و دیوانه ایالات متحده به اقدامی دست زده که ناخودآگاه نابودی اسرائیل را تسریع بخشیده است.
حجت الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند

حجت الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت از تلاویو به قدس شریف اظهار داشت: نه تنها شهر قدس بلکه کل فلسطین متعلق به ساکنان تاریخی و البته کل جهان اسلام است.

وی با بیان این‌که دستور انتقال سفارت آمریکا به قدس نیز تحرکی غیرقانونی از سوی رییس جمهور آمریکا بوده است، خاطرنشان کرد: هیچ یک از رؤسای جمهور گذشته آمریکا طی بیست سال گذشته جرأت چنین اقدام مذبوحانه و خصمانه‌ای را نداشتند، اما رییس جمهور تازه‌کار و دیوانه ایالات متحده به اقدامی دست زده که ناخودآگاه نابودی اسرائیل را تسریع بخشیده است.

حجت الاسلام نعمت‌زاده با اشاره به این‌که ترامپ با این اقدام، به دنبال راه‌اندازی فتنه‌ای جدید در منطقه پس از شکست داعش است، گفت: انتظار می‌رود کشورهای اسلامی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را تحریم کرده و دیپلمات های آمریکا را از کشور خود اخراج کنند.

امام جمعه مرند با بیان این‌که کاهش سطح روابط با آمریکا و عدم تمکین به این تصمیم رژیم صهیونیستی و ایلات متحده کمتر کاری است که سران کشورهای اسلامی باید انجام دهند، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ تمامی تلاش ها برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی بی‌فایده بوده و نامی از اسرائیل در 25 سال آینده نخواهد بود.

وی با اشاره به این‌که قرن بیست و یکم موعد نابودی رژیم صهیونیستی است، گفت: مسلمانان باید با عزت، ایستادگی و مقاومت خود پایداری کنند، همچنان که توانستند با آگاهی مقابل جرثومه فساد تروریست های تکفیری، ریشه فتنه‌ای عمیق در جهان اسلام را بکنند.

حجت الاسلام نعمت‌زاده با تأکید بر این‌که وحدت کشورهای اسلامی بهترین گزینه در مقابل دشمنان است، تصریح کرد: باید دانست که عدم تحقق وحدت حقیقی در کشورهای اسلامی در برابر تحرکات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به نفع دشمنان و به ضرر مسلمانان است./935/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات