۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۴۲۶۲۴
نماینده ولی فقیه در ایلام:

آل سعود در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان اینکه آل سعود در سراشیبی سقوط قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر این کشور دچار بحران های مختلفی بوده و این بحران ها مقدمه ای برای نابودی این خاندان فاسد است.
لطفی

حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران تبدیل به قدرتی بلامنازع در منطقه شده است و امید مظلومان جهان به این پایگاه امن و مطمئن و مقتدر روز به روز افزایش پیدا می کند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: در طول چهل سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، آزادی قدس و فلسطین اشغالی یکی از اهداف مهم این انقلاب بوده و بنا به گفته حضرت امام، قدس پاره تن اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان کرد: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی هیچگاه از بین نخواهد رفت زیرا جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل و قدرتمند است و هرگز زیر بار حرف زور نخواهد رفت.

وی ادامه داد: از لحظه پیروزی انقلاب تاکنون رژیم آمریکا برای از بین بردن و یا تضعیف انقلاب دست به هر اقدامی زده اما هر بار ایران اسلامی سربلندتر از گذشته در مسیر شد و تعالی به کار خود ادامه داده است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: خاندان پوسیده آل سعود هنگامی که پیشرفت و قدرت ایران اسلامی که بدون تکیه بر غرب و شرق و تنها به پشتوانه جوانان ایرانی به دست آمده است را می بینند برای منزوی کردن ایران و یا تضعیف نظام ما اقدامات مختلفی را انجام می دهند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه ساختن گروهک های تکفیری در راستای تضعیف جبهه مقاومت بود، گفت: رژیم آل سعود که چشم دیدن قدرت ایران اسلامی را در منطقه و جهان نداشت برای اینکه در کشور هرج و مرج و ناامنی به وجود بیاورد گروهک های تکفیری مانند داعش را به وجود آورد که در واقع می توان گفت هدف اصلی آنها از ایجاد این گروهک ها تنها مبارزه با جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: حمله به یمن و بمباران مردم مظلوم و بی پناه این کشور یکی از واکنش های این رژیم نسبت به قدرت ایران در منطقه بود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: ولیعهد عربستان که یکی از دیکتاتورهای واقعی عصر امروزی است گفته بود که جنگ و نا امنی را به ایران خواهد کشید اما این در حد یک حرف بود و ایران اسلامی با همت جوانان ولایتمدار جبهه مقاومت داعش که ساخت عربستان و نظام سلطه بود را برای همیشه از بین برد.

وی افزود: آل سعود در سراشیبی سقوط قرار گرفته و در حال حاضر این کشور دچار بحران های مختلفی است که به زودی تمامی آنها نمایان خواهد شد و این مقدمه ای برای نابودی این خاندان فاسد است./۸۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات