۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۵۴۲۶۱۹
معاون تهذیب مدرسه حضرت اباالفضل ماهان:

کشورهای مسلمان نباید به راحتی از موضوع فلسطین بگذرند

حجت الاسلام شاه حیدری گفت: توهین به سرزمین قدس، توهین به تمام مسلمانان است و مردم و مسؤولان کشور های مسلمان نباید به راحتی از موضوع فلسطین دور شوند؛ زیرا فلسطین خط قرمز اسلام، است.
رهبر
قدس مسجدالاقصی بیت المقدس قدس

حجت الاسلام حامد شاه حیدری معاون تهذیب مدرسه حضرت ابالفضل ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: حمایت ایران از مردم مظلوم در جهان، با تمام قدرت ادامه دارد.

حجت الاسلام شاه حیدری با اشاره به این که اتحاد کشورهای مسلمان، نیاز امروز منطقه خاورمیانه است، بیان داشت: دشمنان دین اسلام به دنبال از بین بردن آرامش در منطقه هستند.

وی بیان داشت: منطقه خاورمیانه ثروت های زیادی همچون نفت را دارد و از آنجا که ذخایر نفتی دشمنان در حال تمام شدن است آن ها به دنبال نفوذ در منطقه و گرفتن ذخایر نفتی مسلمانان  هستند.

استاد حوزه علمیه حضرت ابالفضل ماهان با بیان این که باید با تمام قدرت جلوی کشتار مسلمانان را باید بگیریم، خاطرنشان کرد: تنها کشوری که امروزه توانسته در مقابل دشمنان بایستد و از مظلومین جهان دفاع کند، جمهوری اسلام ایران است.

وی اظهار داشت: گرفتن قدس، فتنه ای دیگر از سوی آمریکا بوده و چون نتوانستند با داعش به جایی برسند، قدس را هدف اصلی خود قرار داده اند.

معاون تهذیب مدرسه حضرت ابالفضل  ماهان با اشاره به این که داماد ترامپ یک یهودی در اسرائیل بوده، بیان داشت: ترامپ ترسویی است که هر چه که اسرائیل بگوید انجام می دهد و بی منطق ترین رییس جمهور دنیا، ترامپ رییس جمهور آمریکا است.

وی خاطرنشان کرد: توهین به مقدسات اسلام توهین به تمام مسلمانان است و مردم و مسؤولان کشور های مسلمان نباید به راحتی از موضوع فلسطین خارج شوند چراکه خط قرمز اسلام  فلسطین است.

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که کارهای ترامپ را باید کودکانه خواند، بیان داشت: عمل کردن به فرمایشات رهبری تنها راهی بوده که مردم و مسؤلان کشور ایران می توانند از طریق آن در برابر دشمن بایستند.

وی در پایان گفت: ترامپ با کارهای کودکانه خود کشور آمریکا را رو به نابودی می کشاند و کشورهای مسلمان باید با اتحاد خود دشمنان را از مرزهای خود بیرون کنند و هیچ وقت از دشمنان ترسی نداشته باشند./9707/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات