۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۵۴۲۶۰۷
در کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب «گفت و گوی علمی با قرآن پژوهان» منتشر شد

نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب «گفت و گوی علمی با قرآن پژوهان» به همت اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «گفت و گوی علمی با قرآن پژوهان»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی جلد اول کتاب «گفت و گوی علمی با قرآن پژوهان» اظهار داشت: گفت‌و‌گوی علمی با قرآن‌پژوهان کشور با هدف راهیابی به پژوهش‌های نوآمد قرآنی سامان‌ داده‌ شد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: گفت‌و‌گو با نزدیک به 100 قرآن‌پژوه انجام و شماری از این گفت‌وگوها برای نشر در این مجموعه آماده شده اس و ما یاد و نام حضرات آیات محمدهادی معرفت و محمدمهدی آصفی(ره) را که اکنون در میان ما نیستند، گرامی می‌داریم.

وی به معرفی این کتاب پرداخت و گفت: این کتاب نوشته سعید بهمنی و در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه شده و در انتشارات این پژوهشگاه به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: جلد اول کتاب «گفت و گوی علمی با قرآن پژوهان» با 728 صفحه به زبان فارسی در سال جاری منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 10000 ریال منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات