۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۵۴۲۶۰۲
مدیر حوزه علمیه گیلانغرب:

اقتدار و صلابت ایران اسلامی مانع دستیابی آمریکا به منافع شیطانیش است

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب با اشاره به اقتدار و استقامت ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی، گفت: اقتدار و صلابت ایران اسلامی همواره مانع دستیابی آمریکا به منافع شیطانیش است.
مدیر حوزه علمیه گیلانغرب

حجت الاسلام سید سیف الله موسوی مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به وضعیت منطقه و آتش افروزی آمریکا و هم پیمانانش ابراز داشت: اقتدار و صلابت ایران اسلامی همواره مانع دستیابی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به منافعشان است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در رآس آن شیطان بزرگ درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان بوده و همواره به آتش افروزی و کشتار مسلمانان در مناطق اسلامی می پردازد.

وی در ادامه بیان داشت: توقف داعش در سوریه و عراق به خوبی نشان داد که ایران اسلامی همواره سدی مستحکم در برابر امیال شیطانی دشمنان بوده و از تحقق اهداف شوم آنها جلوگیری می کند.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: ایران اسلامی همواره مسلمانان جهان را از هجمه و فتنه های دشمنان اسلام آگاه کرده و در شریط بحرانی به پاسداری و صیانت از ارزشها ی اسلام می پردازد و همواره در این مسیر با اقتدار بر دشمنان فائق می شود.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: رژیم صهیونیستی، ایران اسلامی را دشمن درجه یک خود می داند زیرا انقلاب اسلامی همواره از نقشه های شوم این رژیم منحوس را نقش برآب می کند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: ایران اسلامی با پشت سرگذاشتن داعش به دنبال حذف رژیم غاصب صهیونیستی بوده و قطعأ این مهم با اتحاد و انسجام مسلمانان تحقق خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی گامی بلند در راستای تداوم اسلام ناب محمدی و ایستادگی در برابر استکبار به خصوص شیطان بزرگ است.

حجت الاسلام موسوی مطرح کرد: رژیم صهیونیستی برای تثبیت خود در منطقه به دنبال ایجاد درگیری میان مسلمانان است و با انحراف افکار عمومی چهره زیبای اسلام را در جهان را زشت و خشن نشان می دهد بنابراین تنها راه مقابله با این اهریمن بزرگ حفظ وحدت و همبستگی میان مسلمانان است.

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: قطعأ رییس جمهور آمریکا با مطرح ساختن این مسأله زمینه های سقوط و نابودی خود را فراهم کرده و زمینه های اضمحلال و نابودی دست نشانده خود را ایجاد می کند./8571/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات