۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۴۲۵۹۸
مدیر مدرسه علمیه امام صادق تفرش:

جنایات عربستان، چهره اسلام را در جهان منفور نشان می دهد

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش گفت: کشور عربستان قصد دارد جریان های تکفیری را به عنوان نماد منفوری از اسلام در جهان معرفی کند.
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش

حجت الاسلام محسن تقی زاده مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: کشور عربستان قصد دارد جریان های تکفیری را به عنوان نماد منفوری از اسلام در جهان معرفی کرده و سبب تبری مردم از جامعه تشیع و شکل گیری اجماع جهانی علیه آن ها شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش با بیان اینکه امروزه باید نام آل سعود را آل سلمان گذاشت، اظهار داشت: پادشاه عربستان، نزدیک به ۹۰ سال سن دارد و قصد دارد در یک تعریف و جابجایی استراتژیک فرزند خود محمد بن سلمان را به تخت پادشاهی بنشاند.

حجت الاسلام تقی زاده بیان کرد: بسیاری از شاهزاده های هم رده با محمد بن سلمان ادعای برتری از او را داشته و با پادشاهی وی مخالفت می کنند از این رو او در یک اقدام هماهنگ شده با تعدادی از این افراد برخورد کرد تا بتواند موقعیت خویش را تثبیت کند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش ادامه داد: محمد بن سلمان با آزاد کردن برخی مسائل در کشور عربستان، قشر جوان جامعه را با خود همراه کرد تا مشکلی برای پادشاهی نداشته باشد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه جنگ میان دو کشور عربستان و یمن یک جنگ نیابتی است، گفت: دولت عربستان با شیعیان مشکل دارد و در راستای نشان دادن اقتدار خود، به ملتی ضعیف چون یمن که فاقد سلاح، موشک و تجهیزات نظامی است حمله کرد.

وی اضافه کرد: دو کشور ایران و لبنان حامی مردم مظلوم یمن هستند و عربستان در جنگ با این کشور کوچک و بدون سلاح، شکست خورده و به اهداف خود نرسیده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش در رابطه با عربستان و وهابیت که شاخه تند سنی است، اظهار داشت: عربستان و اسرائیل دشمنان اصلی تشیع هستند و این دو کشور در این موضوع نقطه اشتراک دارند.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه ایران پایگاه تشیع است، گفت: بحث عربستان با سایر کشورهای اسلامی بیش از اینکه سیاسی باشد، اعتقادی است، آن ها با تفکر شیعه و اسلام ناب محمدی مشکل دارند و مسائل سیاسی بهانه ای برای حمله، تحت فشار قرار دادن و ساختن حواشی پیرامون دیگر ملت ها است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش اظهار داشت: عربستان جریان های تکفیری را تقویت کرد تا آن ها را به جان پایگاه ثقل تشیع، ایران بیندازد و با ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی اهداف خویش را پیش ببرد./842/
ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات