۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۵۴۲۵۹۴
آیت الله عالمی:

پیروزی مقاومت حاصل نگاه دقیق و تدبیر بی نظیر رهبر انقلاب است

نماینده خبرگان با بیان این که جمع شدن سفره داعش کاری فوق العاده و معجزه آسا بود، گفت: این پیروزی حاصل نگاه ظریف، عمیق و دقیق و تدبیر بی نظیر رهبر معظم انقلاب است.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیروزی های متعدد جبهه مقاومت بر استکبار جهانی گفت: این پیروزی ها به ویژه پیروزی اخیر بر داعش اثرات گسترده و شگرفی در منطقه و جهان خواهد داشت.

وی افزود: از دهه سوم انقلاب اسلامی به نوعی با جریان های ترور رو به رو بودیم که با تشخیص دقیق، نگاه نافذ و تدبیر بی نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این جریان پایش شد، دشمنان بر اساس برنامه ریزی های خود می خواستند به وسیله گروه های تروریستی امت اسلام را متفرق کرده و اسرائیلی دیگر کنار ایران به وجود آورد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اسرائیل تحت لوای صهیونیستی و یهودیت  توطئه های خود را پیگیری می کند، اظهار داشت: بنا بود که تروریست ها تحت نام خداوند متعال و  پیامبر اسلام و با ظاهری اسلامی رژیم صهیونیستی دیگری را شکل دهند.

وی ادامه داد: اگر این توطئه دشمن عملی می شد اسرائیل بدتری در کنار ایران به وجود می آمد و منطقه با خطری بسیار جدی رو به رو می شد، محتوا و درون تاریک و مسموم تروریست ها با صهیونیسم تفاوتی نداشت اما در ظاهر دم از اسلام می زدند.

آیت الله عالمی با بیان این که تروریست های کافر به ظاهر مسلمان بسیاری از جوانان را فریب دادند، ابراز داشت: دشمن سعی داشت که با اتکا به ثروت و منابع مسلمین امت اسلامی را از بین ببرد و جهان اسلام را تکه تکه کند.

وی عنوان کرد: این جریان تروریستی مایه ننگ اسلام و مسلمانان بود و تأثیرات سوء بسیاری در جهان علیه اسلام داشت که باید با فعالیت های فکری و فرهنگی این آسیب ایجاد شده برطرف شود.

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان خاطرنشان کرد: تروریست ها در مدت بسیار کوتاه بخش عظیمی از سوریه و عراق را در اختیار گرفتند، اگر این جریان منحرف درست مدیریت نمی شد امروز شاهد پیروزی بر تروریست ها نبودیم، در ابتدای کار برخی می گفتند که نباید از بشار اسد حمایت  شود اما رهبر معظم انقلاب جریان را با دقت عمیق مدیریت کردند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب این جریان را به خوبی و عمیق درک کرده و به خوبی برخورد با آن را مدیریت کردند، رهبر انقلاب با نگاهی عمیق به روشنگری پرداختند و به درستی مسیر را پیش بردند، جمع شدن سفره داعش کاری فوق العاده و معجزه آسا بود، این پیروزی حاصل نگاه ظریف، عمیق و دقیق و تدبیر بی نظیر رهبر معظم انقلاب است./1323/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات