۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۵۴۲۵۸۰
دریاردار خانزادی:

نیروی دریای ارتش مظهر اقتدار نظام و ملت ایران در دریا است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سعی دارد با فعالیت های بین المللی خود مظهر اقتدار نظام و ملت در دریا باشد.
دیدار فرمانده و تعدادی از کارکنان نیرو دریایی ارتش با حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی ارتش کشور در قم گفت: کارکنان نیروی دریایی هرساله مجموعه ای از مسابقات دینی و علمی را برگزار می کنند.

وی افزود: امسال سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی با حضور 120 نفر از کارکنان منتخب نیروی در شهر مقدس قم برگزار شد و امروز مراسم اختتامیه برنامه را در  شهر مقدس قم داشتیم.

دریادار خانزادی با بیان این که نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در 3 حوزه ژئوپلیتیک فعالیت دارد، اظهار داشت: این نیرو در دریای خزر، خلیج همیشه فارس و دریای عمان فعالیت دارد و برای حضور در مناطق حساس ژئوپلیتیکی 4 مجموعه نیروی دریایی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در منطه یکم تا چهارم نیروی دریایی فعالیت دارد، یکی از مشاغل سخت در جهان امروز خدمت کردن و کار کردن بر روی دریا به ویژه در حوزه نیروی دریایی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که انس با قرآن یکی از مهم ترین موضوعاتی است که سرلوحه کارکنان نیروی دریایی قرار گرفته است، ابراز داشت: با تمسک به قرآن نیروی دریایی می تواند در عرصه های سخت و مهم حضور اثرگذار داشته باشد.

وی عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سعی دارد با فعالیت های بین المللی خود مظهر اقتدار نظام و ملت در دریا باشد./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات