۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۴۲۵۷۵
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

مسلمانان رژیم صهیونیستی را تحریم کنند

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسلمانان سراسر دنیا همه مراودات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند تا به این ترتیب هم به صورت عملی و هم به صورت عینی مخالفت خود را نشان دهند.
حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در معرفی قدس به عنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ترامپ با این اقدام خویش لایه‌های درونی نظام آمریکا و سردمداران آن را به دنیا نشان داد.
وی افزود: اگر رؤسای پیشین آمریکا ملاحظه داشتند و نقشه‌ها و اهداف شوم خود را به روشنی بیان نمی‌کردند ولی ترامپ به طور علنی پیشقدم شد و همه آن ریاکاری‌های آمریکایی‌ها را به جهانیان نشان داد که از مدت‌ها پیش این ذات آمریکا به عنوان شیطان بزرگ برای مردم ایران شناخته شده بود.
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهداف پشت پرده این اقدام ترامپ ادامه داد: هدف از این کار مشروعیت بخشی به ماهیت رژیم صهیونیستی و اعلان جنگ به جهان اسلام است چون آنها به خوبی می‌دانند که قدس و بیت‌المقدس قبله‌گاه نخست مسلمانان بوده و آنها روی این مسجد و شهر حساسیت و تعصب دارند.
وی خاطرنشان کرد: مسلمانان هرگز اجازه هیچگونه تعرض و تعدی به مقدسات خود را به دشمنان نخواهند داد و ترامپ با این کار خویش وارد جنگی تمام عیار و خطرناک با مسلمانان شده است که این امر دامن خود آنان را نیز خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین شبستری با بیان اینکه دشمنان همیشه به دنبال به چالش کشیدن خاورمیانه هستند، تصریح کرد: آنها همیشه به دنبال درگیر کردن مسلمانان هستند تا فرصت تفکر و عکس‌العمل نشان دادن در برابر نقشه‌های استکباری آنان را نداشته باشند و اکنون که کار داعش در منطقه به پایان رسیده است بدخواهان مسلمانان چالش جدیدی را در خاورمیانه به راه انداختند.
وی بیان داشت: دشمنان با کمک داعش موفق به دستیابی به اهداف خود نشدند و تکفیری‌ها سربازان دشمنان در جنگ نیابتی با کشورهای اسلامی بودند ولی معرفی قدس به عنوان پایتخت ورود دشمنان به جنگی مستقیم و بی‌واسطه با جهان اسلام است.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این اقدام ترامپ ابتدا باید در همه کشورهای اسلامی محکوم شود، عنوان کرد: قدم بعدی این است که مسلمانان سراسر دنیا همه مراودات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند تا بدین ترتیب هم به صورت عملی و هم به صورت عینی مخالفت خود را نشان دهند.
وی در پایان تاکید کرد: دشمن باید بداند که قدس و بیت‌المقدس قلب تپنده جهان اسلام است و آنان هرگز در برابر تعدی به قبله نخست خود ساکت نخواهند نشست./۹۳۶
/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات