۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۵۴۲۵۷۴
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

وحدت امت اسلامی تنها راه مقابله با اقدامات صهیونیست‌ها است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دشمنان جهان اسلام امروزه در یک جبهه قرار دارند و با یکدیگر متحد و دوست هستند کشورهای اسلامی نیز باید در برابر آنها دست برادری و اتحاد به همدیگر داده و در برابر جبهه کفر بایستند؛ زیرا تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان اتحاد است.
بهادری

سیدهادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به اینکه دشمنان هیچگاه اجازه آرامش و صلح در منطقه خاورمیانه را نمی‌دهند، اظهار داشت: پس از آنکه داعش از نظر نظامی قدرت خود را در منطقه از دست داد اتاق فکر صهیونیستی-آمریکایی از این اتفاق احساس خطر کرده و نقشه جدیدی را طراحی کردند.
وی با اشاره به اینکه هنوز به طور قطع نمی‌توان هدف از سناریوی جدید آنان مبنی بر پایتخت معرفی کردن قدس به عنوان مرکز حکومت رژیم صهیونیستی را بیان کرد، افزود: این اقدام دشمنان آغازگر ایجاد بحران‌های جدیدی در منطقه خاورمیانه خواهد شد که پیامدهای ناگواری را در پی خواهد داشت.
بهادری با بیان اینکه دشمنان در اجرای این نقشه خود نیز موفق نخواهند شد، ادامه داد: همین صهیونیست‌ها با همکاری آمریکایی‌ها، گروه‌های تکفیری همچون داعش را در منطقه ایجاد کردند که به گمان خویش قرار بود تا سال‌ها در منطقه جولان دهند ولی داعش با اتحاد کشورهای محور مقاومت شکست خورد و این بار نیز تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان از ضعف اتحاد در بین مسلمانان سوءاستفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: کشورهای استکباری و در رأس آنان آمریکا همیشه به دنبال ایجاد تفرقه در بین کشورهای اسلامی هستند چرا که منافع خود را در راه‌اندازی جنگ و کینه در بین مسلمانان می‌بینند و در این راستا از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.
بهادری با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران چند روز اختلاف فاصله که در تعیین دقیق زمان تولد پیامبر اسلام(ص) بین اهل تسنن و شیعیان وجود دارد؛ هفته وحدت نام‌گذاری شده است، بیان داشت: همین نام‌گذاری هفته وحدت دعوت از همه مسلمانان جهان برای برقراری اتحاد و انسجام است و حضرت محمد(ص) رمز این وحدت هستند.
وی اضافه کرد: اگر دشمنان جهان اسلام امروزه در یک جبهه قرار دارند و با یکدیگر متحد و دوست هستند کشورهای اسلامی نیز باید در برابر آنها دست برادری و اتحاد به همدیگر داده و در برابر جبهه کفر بایستند زیرا تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان اتحاد است./۹۳۶
/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات