۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۴۲۵۷۱
با صدور بیانیه ای؛

علما و روحانیان اهل سنت آذربایجان غربی اقدام اخیر ترامپ را محکوم کردند

علما و روحانیان اهل سنت آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منحوس اسرائیل را محکوم کردند.
قدس مسجدالاقصی بیت المقدس

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، علما و روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منحوس اسرائیل را محکوم کردند. 

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر جهان اسلام شاهد توطئه ای شوم و خیانتکارانه که محصول نقشه ی استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی است، می باشد، آمریکا این شیطان بزرگ با اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی و منحوس صهیونیست و دستور انتقال سفارتش به آن مکان مقدس ، دشمنی و کینه دیرینه خود را به اسلام و مسلمانان آشکارتر نمود و با این اقدام جنایتکارانه، خیانت بزرگ به امت اسلامی به اصطلاح صلح فلسطین و اسرائیل تیر نهایی و خلاص را شلیک نمود . 

قطعا این امر بنا به فرموده مقام عظمای ولایت از روی عجز و ناتوانی در مقابل مقاومت اسلامی منطقه و شکست حقیرانه نماینده جاهل و منحوس آنان یعنی داعش می باشد که این امر را بسیار ناشیانه انجام دادند  و قطعا امت اسلامی و مقاومت اسلامی و خیزش و بیداری مسلمانان آرزوی این رژیم جنایتکار را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد و فلسطین و قدس شریف به آغوش امت اسلامی و جهان اسلام باز خواهد گشت . 

لذا ما ائمه جمعه و جماعات ، مدرسین مدارس علوم دینی  و طلاب اهل سنت استان آذربایجان غربی ضمن محکوم کردن این حرکت و توطئه شوم آمریکا و صهیونیست بین المللی و ضمن بیعت مجدد با آرمانهای بزرگ، آزادی قدس و مقاومت اسلامی که مولود مبارک انقلاب شکوهمند اسلامی و زعامت پیامبر گونه حضرت امام راحل ( ره ) است آمادگی خود را جهت آزاد نمودن قدس شریف اعلام می داریم./۹۳۶/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات