۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۴۲۵۶۵
آیت الله دری نجف آبادی:

گسترش وحدت راهکار مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام است

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه گسترش وحدت راهکار مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام است، گفت: جهان اسلام با اتحاد و اقتدار با توطئه های صهیونسیم مقابله و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب می کند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی و آیین تودیع و معارفه معاونین استانداری مرکزی که در استانداری استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: فلسطین مسأله اول و اولویت اصلی جهان اسلام است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: بدون شک اگر جهان اسلام نسبت به تغییر پایتختی اسرائیل از تل آویو به بیت المقدس بی تفاوت باشند، مکه و مدینه نیز زیر طعمه سلطه طلبی های استکبار قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه بیت المقدس نخستین قبله مسلمانان است، ابراز داشت: فلسطین مظلوم نباید بازیچه سیاست های غلط استکبار جهانی قرار گیرد و جهانیان باید بدانند بیت المقدس نماد ایستادگی در مقابل ظلم و بدخواهان و پایتخت معراج حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) است.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه گسترش وحدت راهکار دشمنان قسم خورده اسلام است، گفت: جهان اسلام  با اتحاد و اقتدار در برابر توطئه های صهیونسیم مقابله و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب می کند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با محکوم کردن جنایتکاران اسرائیل و آمریکا و سازمان های جاسوسی اروپا، افزود: هدف جنایتکاران و بدخواهان جهان این است که با با بهره گیری از ظرفیت عربستان سعودی سبب ایجاد نفاق و اختلاف در جوامع اسلامی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسؤولان در ایران اسلامی باید خدمت بی منت و صادقانه را سرلوحه امور خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: هدف مسؤولان در کشور باید خدمتگزاری بی منت به ملت جامعه اسلامی باشد و این خدمت را افتخاری بزرگ برای خود بدانند.

امام جمعه اراک با اشاره به خدمات ارزنده نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، گفت: امروز مسؤولان باید با وحدت و همدلی در مسیر پیمودن اهداف پسندیده گام بردارند و سبب آرامش و ثبات در کشور شوند.

به گزارش رسا، در ادامه آیین تودیع و معارفه معاونین استانداری مرکزی انجام شد که بر این اساس فتح الله حقیقی و مهدی زندیه وکیلی به عنوان معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی منصوب و از زحمات شکرالله حسن بیگی و عزیز فیلی معاونین پیشین تقدیر شد.

سعید فرخی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی معرفی و از زحمات ظفر افشون معاون پیشین تقدیر شد.

همچنین وزیر اطلاعات از زحمات مدیرکل پیشین اداره کل اطلاعات استان مرکزی تقدیر کرد و مدیر جدید این اداره کل را نیز معرفی کرد./842/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات