۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۴۲۵۵۷

گردهمایی مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی مدرسه علمیه پلدختر

مدیر حوزه علمیه لرستان از برگزاری گردهمایی مدیران مدارس علمیه برادران استان خبر داد و گفت: این همایش با هدف ارتقای کیفی و کمی برنامه های مدارس علمیه برگزار می شود.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری همایش فصلی مدیران مدارس علمیه استان خبر داد و بیان داشت: این همایش با هدف ارتقای کمی و کیفی برنامه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی طلاب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پیشبرد برنامه های مدارس علمیه در زمینه های مختلف امری مهم برای ارتقای سطح علمی، اخلاقی و تربیتی تبلیغی طلاب است، افزود: در قالب برگزاری این همایش تلاش می شود از راهکارهای مدیران بهره مند شویم.

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه گردهمایی مدیران مدارس علمیه لرستان به میزبانی مدرسه علمیه برادران پلدختر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این همایش سرفصل های رسالتی ویژه مدیران و معاونان مدارس ارائه می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه هم اندیشی مدیران و معاونان بتوان گام های مؤثری در راستای ارتقای کیفی برنامه های آموزشی مدارس برداشته شود.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتقای زیرساخت های آموزشی برای رشد علمی طلاب خاطرنشان کرد: مدیران مدارس با توجه به امکانات باید به این مهم توجه داشته باشند.

حجت الاسلام میناپور بیان داشت: با توجه به رسالت تبلیغی طلاب در جامعه و روشنگری در راستای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان، باید زمینه ساز رشد و پیشرفت علمی، اخلاقی و تهذیبی طلاب باشیم./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات