۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۵۴۲۵۱۷
معاون فرهنگی دانشگاه قم:

ساخت جامعه بزرگترین رسالت دانشجویان است

معاون فرهنگی دانشگاه قم ساخت جامعه را بزرگترین رسالت دانشجویان دانست و بر استفاده از توان علمی دانشگاه در موضوعات مهم کشور تأکید کرد.
نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا نوروزی در جشنواره ملی«مکران؛ گنج بیکران» که پیش از ظهر امروز در تالار مفید دانشگاه قم برگزار شد با اشاره به نقش دانشجویان در ساختن جامعه عنوان کرد: افتخار دانشجویان ما به ایرانی بودن آنهاست و به همین منظور نیز تلاش می کنند تا برای ساخت کشور از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی افزود: رسالت بزرگی که در بحث ساخت جامعه برعهده دانشجویان قرار دارد و رهبر انقلاب و بزرگان نیز بارها بر آن تأکید کرده اند، نباید مورد غفلت قرار گیرد و دانشجویان باید همواره این رسالت را در مسیر فعالیت های خود مدنظر قرار دهند.

معاون فرهنگی دانشگاه قم تصریح کرد: عرق دینی و ملی نیروی محرکه ای برای دانشجویان در جهت ساختن کشور است و دانشجویان به عنوان زمینه ساز پیشرفت کشور فعالیت می کنند.

وی استفاده از دستاوردهای علمی دانشگاه را بسیار مهم توصیف و خاطرنشان کرد: همکاری علمی دانشگاه و دانشجویان با مجموعه های مختلف در کشور باید به عنوان یک اصل جدی مورد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام نوروزی اضافه کرد: این همکاری ها سبب می شود تا در شناسایی نیازهای جامعه و سوق دادن علم به سوی رفع این نیازها به خوبی صورت گیرد.

وی تأکید کرد: دانشجویان در این زمینه نقش محوری را ایفا می کنند و باید با حضور شاداب علمی در فضای دانشگاه، این روند تولید علم را رونق ببخشند.

معاون فرهنگی دانشگاه قم در پایان خاطرنشان کرد: رسالتی که امروز بر دوش دانشجویان قرار دارد، سبب ساخت جامعه می شود و این موضوع امروز به عنوان بزرگترین رسالت و هدف باید مدنظر دانشجویان باشد./872/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات