۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۴۲۴۸۳
حجت الاسلام ذوالنور در گفت وگو با رسا خبر داد؛

بررسی جسارت نماینده لیست امید به آیت الله مکارم در فراکسیون روحانیت

رییس فراکسیون روحانیت از بررسی جسارت نماینده لیست امید به حضرت آیت الله مکارم در جلسه عصر امروز این فراکسیون خبر داد.
فراکسیون روحانیت ذوالنور ذوالنور

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا با اشاره دستور کار جلسه عصر امروز  فراکسیون روحانیت، گفت: در جلسه امروز فراکسیون روحانیت موضوع اقدام ناشیانه ترامپ در اعلام جابجایی سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به دستور کار دیگر فراکسیون متبوع خود، اظهار داشت: فراکسیون روحانیت پس از توهین یکی از نمایندگان تهران به حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی تصمیم گرفته است که موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

وی ادامه داد: در موضوع توهین صورت گرفته به ساحت مرجعیت دو مسأله کلی دوجود دارد؛ یکی اینکه شاید شخص حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با کرامتی که دارند از حق خود بگذرند و با دیده اغماض به موضوع نگاه کنند؛ مسأله بعدی این است که اقدام نماینده تهران در سطح وسیع‌تر به شأن مرجعیت و حوزویان تسری پیدا می‌کند و باید فراکسیون روحانیت به این موضوع ورود کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از حوزویان با اعلام انزجار از این اقدام نماینده تهران خواستار ورود رییس مجلس و کمیته نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع شده‌اند. باید توجه داشت بر اساس سوگندی که نمایندگان یاد کرده‌اند باید پاسدار دین اسلام باشند و قطعا اینگونه رفتارها با سوگند یاد شده در تضاد آشکار است./۸۵۶/ت
۳۰۱/ق

ارسال نظرات