۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۴۲۴۵۷
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی و سپاه نوک حمله استکبار هستند

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی و سپاه نوک حمله استکبار هستند، گفت: همواره علیه نیروی انتظامی و سپاه تبلیغ می شود؛ اما اگر این نیروها در مرزها نبودند امروز امنیت در جامعه وجود نداشت.
شهید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بیرجند، حجت الاسلام مجتبی اوحدی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم تشییع شهید کاردیده که در محل هیات ابوالفضلی(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: هر بیابانی گوهرهای گرانبهایی دارد اما این بیابان تاریک است و مردم در این تاریکی در جستجوی گوهرهای گرانبها هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه بیابان تاریک است نمی توانند گوهرهای گرانبها را از سنگ ها و ریگ های بیابان تشخیص دهند، گفت: در فضای تاریک جامعه نیز اینطور است و مردم تاریکی را نور می دانند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: بسیاری از انسان ها در فضای مجازی حق را می دانند اما خلاف می کنند و آن ها همان تاریکی را نور می دانند و وقتی که بحث دین و دیانت و پیامبران مطرح می شود مسخره می کنند.

حجت الاسلام اوحدی تصریح کرد: اگر ظلمت و تاریکی در جامعه حاکم شود، انسان هایی که دنبال حقیقت هستند دچار مشکل خواهند شد اما بدترین ظلمت آن است که انسان تاریکی را نور بداند و در فضای تاریک حرکت کند.

وی ادامه داد: برخی انسان ها به دلیل اینکه درک درستی از نور ندارند هر ظلمتی را نور می پندارند و هدایت این طیف از جامعه کار مشکلی است زیرا حقیقت را نمی دانند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه ما باید در جلسات شهدا راز شهادت را پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: شهید و شهادت مردم را تکان می دهد و آن ها را غفلت می رهاند‌ و شهید راهنمای بشر است که تاریکی را روشن می کند.

حجت الاسلام اوحدی با بیان اینکه شهید خضری است که آب حیات را به جامعه هدیه می کند، اظهار کرد: شهادت حسین(ع) یک حقیقتی بود که پشت پرده ها را آشکار کرد و آنچه برای جامعه بشریت مجهول مانده بود را معلوم کرد.

وی با بیان اینکه اگر امام حسین(ع) یزید را نابود می کرد یزیدیان شناخته نمی شدند، افزود: شهادت تزریق خون است و جامعه اسلامی نیز دچار کمبود خون است.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: شهادت از نظر اسلام بزرگترین موفقیت و آرزو برای شهید است، اگر شهید کاردیده و شهید نایبی و سایر شهدای نیروی انتظامی با قاچاقچیان مبارزه می کردند و همواره پیروز می شدند کسی متوجه نمی شد نیروی انتظامی چه زحماتی می کشد اما این ها به شهادت رسیدند تا مردم بهتر با زحمات و خدمات نیروی انتظامی آشنا شوند‌.

حجت الاسلام‌ اوحدی با بیان اینکه نیروی انتظامی و سپاه نوک حمله استکبار هستند، عنوان کرد: همواره علیه نیروی انتظامی و سپاه تبلیغ می شود اما اگر این نیروها در مرزها نبودند امروز امنیت در جامعه وجود نداشت.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در ارتباط با بسیاری از ناهنجاری ها در صحنه است اما متاسفانه گاهی برخی نیش و کنایه هایی را به این نیروی سرافراز می زنند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عده ای خون شهدا را پایمال کنند، گفت: آن ها که علیه نیروی انتظامی و سپاه تبلیغ می کنند نمی خواهند این نیروها وجود داشته باشند./۸۸۰/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات