۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۴۲۴۲۹
مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام:

قدس شریف تبدیل به قبرستان رژیم صهیونیستی خواهد شد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام گفت: خشم و انزجار تمامی مسلمانان جهان از سخنان ترامپ موجب یکپارچگی و تجمیع امت اسلامی شد و همین اتحاد نابودی اسرائیل و این رژیم جعلی را رقم خواهد زد.
قدس فلسطین بیت المقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمدعلی عسکری، مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام، عصر امروز در مراسمی که در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا ایلام برگزار شد، اظهار داشت: قدس شریف تبدیل به قبرستان رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی افزود: خشم و انزجار تمامی مسلمانان جهان از سخنان ترامپ موجب یکپارچگی و تجمیع امت اسلامی شد و همین اتحاد نابودی اسرائیل و این رژیم جعلی را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام عسکری خاطر نشان کرد: با بررسی شخصیت رییس جمهور آمریکا می توان به این نتیجه رسید حتی مردم این کشور هم هیچ علاقه ای به سیاست و رفتارهای وی ندارند و بارها بر علیه او تظاهرات کرده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام ابراز داشت: ترامپ و تمامی اطرافیانش غرق در تفکر صهیونیستی هستند و خود او نیز بازیچه تمام عیار لابی صهیونیست است از این رو بیان چنین حرف هایی از این شخصیت جای تعجب ندارد.

وی ادامه داد: درد آورترین قسمت این مساله سکوت کشورهای حاشیه خلیج فارس نسبت به این دهن کجی و توهین بزرگ به امت اسلامی است و عربستان که داعیه حمایت از اعراب را دارد خود در این قضیه سکوتی خیانت بار اختیار کرده است.

این مدرس حوزه با بیان اینکه رژیم فاسد آل سعود خود شریک آمریکا و اسرائیل جعلی در ارتکاب جنایت ها علیه مردم مظلوم فلسطین است، گفت: رفتار و منش رژیم آل سعود هیچ تفاوتی با صهیونیست ها ندارد و آنها هم ید طولایی در کشتن کودکان و زنان بیگناه دارند.

حجت الاسلام عسکری تاکید کرد: رژیم آل سعود چند سالی است که در باتلاق یمن گیر افتاده است و با تمام قوا در حال ارتکاب جنایت های وحشیانه نسبت به مردم بی دفاع یمن است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام عنوان کرد: با کمی دقت می توان به این نتیجه رسید که آمریکا، اسرائیل و آل سعود همسو با هم هستند و از شکست گروهک های وحشی مانند داعش بدست جوانان ولایتمدار جبهه مقاومت بشدت خشمگین هستند.

وی اضافه کرد: رژیم آل سعود خواستار این است حزب الله لبنان که حامی مردم مظلوم فلسطین است باید در لیست تروریست ها قرار گیرد که برآیند این سخن را مسؤولان رژیم جعلی صهیونیستی بارها گفته اند از این رو تفاوتی بین آل سعود و رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: خداوند در قرآن در آیات متعددی یهودیان را مذمت می کند و مسلمانان را از دوستی با آنها منع کرده است و در یکی از آیات نورانی قرآن صراحتا می فرماید بیشترین کینه و بغض را به مسلمانان، یهودیان دارد بنابراین آنها را دشمن بدانید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران به فرمان الهی لبیک گفته و سالهاست پایگاه مقابله با اسرائیل است اما در مقابل آل سعود از حامیان اصلی اسرائیل این غده سرطانی در منطقه هستند که به امید خدا بزودی برای همیشه از صحنه روزگار محو خواهند شد./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات