۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۵۴۲۴۰۵
مدیر حوزه علمیه لرستان تأکید کرد؛

ضرورت هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان اسلام

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام خود را در لباس دوست نشان می دهند، گفت: باید با بصیرت و هوشیاری جلوی دسیسه های دشمن را گرفت.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به ضرورت حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت نظام کودک کش سعودی بیان داشت: دشمن از هر توطئه و حربه ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کند.

وی با بیان اینکه استکبار به سرکردگی آمریکا برای اختلاف اندازی بین کشورها و از بین بردن تنفری که مسلمانان از اسراییل و رژیم صهیونیستی دارند، به هر وسیله ای متوسل می شوند، افزود: توطئه های دشمنان به اقتضای زمان و مکان پیش می رود و دشمن تا حدودی نیز توانسته که به اهداف شوم خود برسد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه دولت آمریکا، انگلیس و کسانی که تحت سلطه اینها هستند، همچون رژیم آل سعود که ننگی برای کشورهای منطقه است، به هر شکلی می خواهند زشتی و سابقه شوم رژیم جعلی اسراییل در منطقه را از بین ببرند، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند دیگر کشورها را در منطقه به جان یکدیگر بیاندازند و به رژیم جعلی اسراییل فعلیت بدهند و جای پای خود را باز کنند.

وی اسراییل را دشمن اصلی مسلمانان خواند و گفت: اسراییل سال ها است که قدس شریف و کشورهای اسلامی را اشغال و جهان اسلام را عزادار کرده است.

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه آل سعود به جای متعهد کردن کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی چندین سال است که به جان یمن افتاده است، یادآور شد: آنان با متعهد کردن مصر و امارات به پشتیبانی آمریکا و اسراییل هر روز علیه مسلمانان جهان اسلام ظلم می کنند و سرمایه، زیرساخت ها و آثار باستانی کشورهای اسلامی همچون عراق و سوریه به دست نیروهای خون ریز آنان از بین می رود.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های استکبار و رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: بصیرت لازمه مقابله با توطئه های دشمنان است و به گفته رهبر معظم انقلاب بصیرت یعنی همان دشمن شناسی که باید هوشیار باشیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه دشمن در لباس دوست خود را نشان می دهد، اظهار داشت: در سایه بصیرت و هوشیاری، وحدت و همدلی مسلمانان سراسر جهان باید در برابر توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد./9459/ت۳۰۳/ب۲

   

ارسال نظرات