۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۴۲۳۵۰
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان:

سازش و مذاکره حربه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس برای تحقق اهداف شوم است

حجت الاسلام جوانمردزاده با بیان اینکه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس پایبند مذاکره و سازش نیستند، گفت: سازش و مذاکره حربه این دو کشور برای تحقق اهداف شوم شان است.
حجت الاسلام جوانمردزاده

حجت‌الاسلام عبدالباری جوانمردزاده، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان، در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه اعلام قدس به عنوان پایتختی رژیم صهیونیستی جای تسلیت برای جهان اسلام دارد، اظهار داشت: این اقدام آخرین تلاش مذبوحانه آمریکایی ها و صهیونیست ها است و نشان دادند که پایبند مذاکره و سازش نیستند.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان با بیان اینکه سازش و مذاکره حربه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس برای تحقق اهداف شوم است، خاطرنشان شد: مسلمانان باید از چنین اقداماتی درس عبرت گرفته و و حدت را بیشتر کرده و دست در دست هم قرار دهند تا در مسیر از این بین بردن جرثومه تاریخ گام بردارند.

این مقام مسؤول عنوان کرد: ترامپ و سرکردگانش از سکوت معنادار کشورهای عربی که دست نشانده هایشان است به ویژه عربستان سعودی استفاده کرده و قدس را به عنوان پایتختی رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

حجت الاسلام جوانمردزاده خطاب به آمریکایی ها و صهیونیست ها گفت: بدانید تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران و انسان های آزاده و با وجدان در صحنه حاضرند کاری از پیش نخواهید برد.

وی در پایان اظهار داشت: اعلام قدس به عنوان پایتختی رژیم صهیونیستی آخرین تلاش آمریکا و صهیونیسم است و قطعا سقوط شان را تسریع خواهد کرد./9456/ت302/ب1

ارسال نظرات