۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۴۲۳۳۹
عضو مجمع علمای مقاومت اسلامی لبنان:

علمای شیعه و سنی پرچم‌دار محور مقاومت هستند

عضو مجمع علمای مقاومت اسلامی لبنان با اشاره به نقش ویژه علما و روحانیان در مبارزه با استکبار و صهیونیسم، گفت: علمای شیعه و سنی پرچم‌دار محور مقاومت هستند.
شیخ قبریس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام شیخ حسین قبریس، عضو مجمع علمای مقاومت اسلامی لبنان و معاون تبلیغات مؤسسه «شهید» حزب‌الله لبنان، امروز در دیدار علمای شیعه و سنی لبنان با شماری از علمای استان خراسان شمالی در بجنورد، اظهار کرد: ما به‌عنوان نمایندگان تجمع علمای مسلمین در میان شما هستیم و همه علما در لبنان در هر موقعیتی که دارند تا به امروز سعی کرده دشمنان نتوانند بین آنها ایجاد اختلاف بکنند.

عضو هیأت مرکزی و اداری مجمع علمای لبنان خطاب به علمای شیعه و سنی خراسان شمالی تصریح کرد: ما از شما هم همین انتظار را داریم که اجازه ندهید دشمنان اسلام بخواهد خدایی نکرده بین شما ایجاد اختلاف بکنند.

شیخ قبریس ادامه داد: ما شیعه و سنی و چه لبنانی و چه ایرانی در کنار یکدیگر هستیم و با تمام ملیت‌هایی که داریم امروز یک‌صدا اعلام می‌کنیم که دست از وحدت خود برنمی‌داریم.

وی خاطرنشان کرد: نشانه این وحدت و همدلی را هم در روزهای اخیر جهان دید که مساجد اهل سنت پیش از مساجد شیعه در حمایت از فلسطین به راهپیمایی پرداختند و یک‌صدا اعلام کردند قدس پایتخت ابدی فلسطین بوده و خواهد ماند و هرگز در اختیار یک دولت غیر اسلامی نخواهد افتاد.

عضو مجمع علمای مقاومت اسلامی لبنان با اشاره به نقش ویژه علما و روحانیان در مبارزه با استکبار و صهیونیسم، گفت: علمای شیعه و سنی پرچم‌دار محور مقاومت هستند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات