۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۴۲۳۲۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پیام انبیای الهی و پیامبران تعلیم و تعلم بوده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیام تمام انبیای الهی و پیامبران تعلیم و تعلم بوده است، گفت: انسان ها بدون یاد گرفتن و تعلیم و تعلم چیزی را نمی دانند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در مراسم معارفه مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار داشت: نعمت های خداوند در جهان هستی بی شمار است و به تعبیر قرآن کریم این نعمات به عدد و رقم قابل کنترل نیست زیرا جهان یک مجموعه واحد است.

وی گفت: نعمت های مادی و معنوی در باطن قابل درجه بندی شدن است و خداوند به صورت هدفمند به هر موجودی آن ابزاری که لازم داشته را اعطا کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش علوم نیز قابل طبقه بندی است، افزود: برخی از علوم در جامعه ارزش حیاتی و برخی نیز ارزش رفاهی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه پیام تمام انبیای الهی و پیامبران تعلیم و تعلم بوده است، تصریح کرد: انسان ها بدون یاد گرفتن و تعلیم و تعلم چیزی را نمی دانند.

وی ادامه داد: نرخ حیات مشخص نیست در نتیجه ارزش علوم نیز مشخص نبوده از این رو اگر این مبهم بماند نشان می دهد که تمام علوم و نعمت ها فایده ای ندارد، نرخ حیات در ایمان مشخص شده و ایمان است که به علوم ارزش می دهد و گرنه همه چیز خسران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش علوم در جنایت هایی که در جهان انجام می شود صفر است، خاطرنشان کرد: کسانی که انواع و اقسام جنایت ها را انجام می دهند دارای علم بدون ایمان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: فرهنگ صحیح انسانی را باید در دانشگاه ها پیدا کرد و اگر به همین نسبت بخواهیم در دانشگاه ها و مسؤولیت ها رتبه بندی کنیم کسی حرف نخست را می زند که متولی پرورش انسان است./880/پ202/ب1

ارسال نظرات