۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۴۲۳۲۲
مدیر جامعه الزهرا:

قدس کانون جوشان اتحاد و مقاومت مسلمانان باقی خواهد ماند

دیار قدس که یادآور پیامبران بزرگ الهی و سفیران ایمان و صلح، آزادی و برابری است، همچنان کانون جوشان اتحاد، مقاومت و عزت مسلمانان در همزیستی مسالمت آمیز با سایر ادیان الهی باقی خواهد ماند.
حجت الاسلام والمسلمین مدنی

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیر جامعه الزهرا(س) در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی و آمریکا در انتقال پایتخت کشور جعلی اسرائیل به شهر قدس آورده است: دیار قدس که یادآور پیامبران بزرگ الهی و سفیران ایمان و صلح، آزادی و برابری است، همچنان کانون جوشان اتحاد، مقاومت و عزت مسلمانان در همزیستی مسالمت آمیز با سایر ادیان الهی باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی، با انتشار بیانیه ای اقدام رژیم صهیونیستی و آمریکا در انتقال پایتخت کشور جعلی اسرائیل به شهر قدس را نشانگر بی تدبیری و بلاهت سیاسی سردمداران آمریکا و نشان دهنده دشمنی سرسختانه آنان با اسلام و امت اسلامی دانست.

متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:

بسم الله الرجمن الرحیم

«سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ» (اسری ۱)

مساله قدس عزیز و فلسطین مظلوم سالهاست که به عنوان مهمترین مساله جهان اسلام خاطر مسلمانان و آزادی خواهان جهان را به خود مشغول کرده و خبرهای هر روزه از ظلم، جنایت, غصب و قتل و غارت زنان و کودکان بی دفاع توسط جلادان رژیم صهیونیستی در این سرزمین دل همگان را به درد می آورد.

اقدام رژیم اشغالگر صهیونیستی در انتقال پایتخت کشور جعلی اسرائیل به شهر قدس و تایید این عمل خلاف قانون توسط رییس جمهور آمریکا و موافقت با انتقال سفارتخانه آمریکا به این شهر بر خلاف همه معاهده های بین المللی و نشانگر بی تدبیری و بلاهت سیاسی سردمداران آمریکا و نشان دهنده دشمنی سرسختانه آنان با اسلام و امت اسلامی است.

شهر قدس، جایگاه نخستین قبله مسلمانان، مسجد الاقصی و دیار مورد احترام همه ادیان الهی و بخش جداناشدنی فلسطین عزیز است و هر اقدامی برای تصرف و غصب آن اهانت به امت اسلامی و موجب جریحه دار شدن احساسات و غیرت دینی همه مسلمانان و برپایی انتفاضه ای جهانی علیه اشغالگران است.

 دیار قدس که یادآور پیامبران بزرگ الهی و سفیران ایمان و صلح، آزادی و برابری است، همچنان کانون جوشان اتحاد، مقاومت و عزت مسلمانان در همزیستی مسالمت آمیز با سایر ادیان الهی باقی خواهد ماند و خواب دشمنان برای اشغال آن تعبیر نخواهد شد.

بر همه مسلمانان لازم است تا نسبت به این تجاوز آشکار واکنش نشان داده و بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کنند و این تهاجم بی شرمانه را وسیله ای برای ایجاد وحدت و انسجام بیشتر امت اسلامی و اتحاد و تعاون فزونتر در مقابل دشمنان قسم خورده این دین عزیز قرار دهند و یقین بدانند که راست است وعده الهی «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم».

والله من وراء القصد

سیدمحمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها)

/۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات