۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۴۲۳۱۸
عالم اهل سنت لبنان:

حمایت‌های جمهوری اسلامی در راستای تقویت وحدت است

دبیر جبهه مقاومت تجمع علمای اسلامی گفت: حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و اقدامات جمهوری اسلامی در راستای تقویت وحدت امت اسلام است.
دیدار علمای لبنانی با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، شیخ زهیر جنید، دبیر جبهه مقاومت تجمع علمای اسلامی، امروز در دیدار علمای شیعه و سنی لبنان با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با قدردانی از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: ما از مقام معظم رهبری کمال تشکر را داریم که از فرزندان خود در کشورهای اسلامی حمایت کامل دارند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب پیش از اینکه رهبر شیعیان باشد رهبر اهل سنت جهان است.

شیخ جنید اضافه کرد: ما در سال ۱۹۸۵ مجمعی به‌عنوان تجمع علمای اسلام در لبنان را تشکیل دادیم و در حالی که در اوایل تعداد اعضای این تجمع به تعداد انگشت‌های یک دست بودند؛ اما هم‌اکنون به لطف مقام معظم رهبری این تجمع ۲۶۰ نفر عضو دارد.

وی تصریح کرد: حمایت‌های همه‌جانبه مقام معظم رهبری در راستای گسترش وحدت بوده و تجمع علمای اسلام تاکنون توانسته در برابر دشمنان اسلام موفق باشد.

شیخ جنید خاطرنشان کرد: امروز جهان اسلام به سه چالش بزرگ روبرو است که نخستین چالش تمدن سازی وحدت اسلامی و دومین چالش مسأله مقاومت است که رأس آن سید حسن نصرالله بوده و امیدواریم به آزادی فلسطین منجر شود.

وی اضافه کرد: سومین چالش موضوع تکفیر و تروریست و اندیشه تکفیری است که وهابی‌ها آن را منتشر می‌کنند و در این راستا ما تلاش می‌کنیم از سپاه پاسداران در مقابله با هرگونه اندیشه تکفیری حمایت همه‌جانبه داشته باشیم.

دبیر جبهه مقاومت تجمع علمای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ما در این محل معنوی و از همین‌جا در محضر حضرت‌عالی، تجدید بیعت خود را با مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات