۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۴۲۳۱۵
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان:

آبادی جامعه در گرو تربیت معلمان است

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان گفت: مجلس شورای اسلامی، دولت و تمام دستگاه های فرهنگی باید دست به دست هم دهند تا کشور آباد شود و آبادی جامعه نیز به آبادی تربیت معلم بستگی دارد.
عابدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام عین الله عابدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان ظهر امروز در مراسم معارفه مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان در 30 استان کشور دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه را ایجاد کرده است.

وی گفت: دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه به منظره حضور عالمانه یک روحانی در دانشگاه است که محبوبیت و رسالت علمی، فرهنگی و اجتماعی را بر عهده دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان افزود: ایجاد دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان یک ظرفیت بسیار بالایی در هر استان است و مسؤولان، اساتید و دانشجویان باید از این ظرفیت استفاده کنند.

حجت الاسلام عابدی با بیان اینکه دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه مکمل ماموریت ها و رسالت های دانشگاه است، تصریح کرد: این دفتر بخشی از رسالت های دانشگاه است و تربیت انسان و تولید سرمایه های انسانی در دانشگاه فرهنگیان معیار و ملاک می باشد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند مقدرات کشور از دانشگاه ها شکل می گیرد، ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان رسالت مهم و عظیمی را بر عهده دارد و دفتر نهاد می تواند به مامورت و رسالت های دانشگاه کمک کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم به کشور و جامعه کمک شود باید به آموزش و پرورش و اگر می خواهیم به آموزش و پرورش کمک شود باید به دانشگاه فرهنگیان کمک کنیم.

حجت الاسلام عابدی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی، دولت و تمام دستگاه های فرهنگی باید دست به دست هم دهند تا کشور آباد شود و آبادی جامعه نیز به آبادی تربیت معلم بستگی دارد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم حجت الاسلام اسداللهی به عنوان مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی معرفی شد./880/پ202/ب1

ارسال نظرات