۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۴۲۳۱۰
آیت الله حیدری:

استکبارستیزی رسالت دانشجویان است

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: قشر دانشجو باید رسالت و روحیه استکبارستیزی خود را ادامه و تقویت کند و از این رسالت عقب نشینی نکند.
حیدری۲

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره نقش دانشجو در جامعه اظهار داشت: روز دانشجو و شهادت چند تن از دانشجویان ما در 16 آذر، یادآور حماسه های بزرگی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: 16 آذر آغازین جنبش عظیم دانشجویی و مقابله با استکبار جهانی بود که با خون شهدا آغاز شد و استکبار ستیزی ملت همیشه در صحنه ایران را در پی داشت.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: قشر دانشجو در جامعه ما باید رسالت و روحیه استکبارستیزی خود را ادامه و نیز تقویت کند و از این رسالت خود عقب نشینی نکند؛ زیرا استکبار جهانی به دنبال ریزش افکار دانشجوی ایرانی است.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: یک دانشجو باید، شهادت طلبی، جهاد و روحیه انقلابی و همچنین روحیه بسیجی داشته باشد.

آیت الله حیدری افزود: دانش، عدالت محوری و معرفت از دیگر رسالت های دانشجو است که باید به آن اهمیت دهد و خود را در تمامی زمینه ها بالا ببرد.

وی در پایان درباره اردوهای جهادی دانشجویی، بیان داشت: این اردوها در واقع مصداق همان بیانات مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه همه باید آتش به اختیار عمل کنند، است؛ دانشجویان با اردوهای جهادی می توانند روحیه تدین و انقلابی خود را بالا ببرند./9453/ت302/ب1

 

 

ارسال نظرات