۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۴۲۳۰۷
معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها:

خروجی دانشگاه فرهنگیان باید معلمان با اخلاق، با ایمان و انقلابی باشد

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها با بیان اینکه خروجی دانشگاه فرهنگیان باید معلمان با اخلاق، با ایمان و انقلابی باشد، گفت: اساتید دانشگاه باید دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند و این دانشجویان هم دارای روحیات انقلابی و هم از نظر علمی رشد داشته باشند.
تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بیرجند، حجت الاسلام تقوی، معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور ظهر امروز در مراسم معارفه مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار داشت: باید حرکت انسان ها در مسیر علم و دانش باشد.

وی گفت: علم و دانش اگر در مسیر نظام توحیدی قرار بگیرد می تواند سبب تعالی جامعه و انسان شود اما اگر علم و دانش در مسیر ولایت شیطان قرار گرفت سبب عقب ماندگی در جامعه و افت جایگاه انسان می شود.

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور افزود: باید علم در مسیر ولایت الهی و در یک نظام توحیدی قرار بگیرد و نظام توحیدی سبب پیروزی و موفقیت و حرکت به سمت جلو می شود و شکست در آن وجود ندارد.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا تمام رفتار، حرکات و گام برداشتن ما برای خدا باشد، تصریح کرد: این توقع در دانشگاه فرهنگیان بیش از هر محیط دیگری وجود دارد و باید غلبه فرهنگ و دین در آن وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: هر کدام از دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان وظیفه ای دارند و برای اینکه محیط دانشگاه خدایی شود باید به این وظایف عمل کرد.

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور با بیان اینکه باید در دانشگاه فرهنگیان، انسان سازی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به دانشگاه فرهنگیان توجه ویژه ای دارند و این توجه نشان از اهمیت بالای این دانشگاه دارد.

حجت الاسلام تقوی اظهار کرد: در اکثر دانشگاه های کشور باید به دنبال تکنولوژی رفت اما در دانشگاه فرهنگیان باید نرم افزار برای رسیدن به تکنولوژی ایجاد کرد و این نرم افزار باید به تعالی انسان منتهی شود.

وی افزود: خراسان جنوبی جزء استان های موفق در کشور بوده است و پاکی، صداقت و تدین مردم یکی از شاخصه های اصلی این استان است.

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور با بیان اینکه خروجی دانشگاه فرهنگیان باید معلمان با اخلاق، با ایمان و انقلابی باشد، گفت: مسؤولان و اساتید دانشگاه باید دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند و این دانشجویان هم دارای روحیات انقلابی و هم از نظر علمی رشد داشته باشند./880/پ202/ب1

ارسال نظرات