۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۴۲۳۰۳
از سوی مرکز رشد تبلیغ دینی؛

فراخوان رویداد ایده های آسمانی منتشر شد

فراخوان رویداد ایده های آسمانی در دو بخش تبلیغ نوین و سنتی از سوی مرکز رشد تبلیغ دینی منتشر شد.
رویداد آسمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان رویداد ایده های آسمانی از سوی مرکز رشد تبلیغ دینی منتشر شد.

 برپایه این گزارش، رویداد ایده های آسمانی یک برنامه آموزشی است که سعی دارد روند تبدیل ایده های تبلیغی طلاب را به محصول خلاقانه دینی هموار کند.

هدایت و حمایت و آموزش ایده پردازان حوزوی در قالب برگزاری اردو و تزریق اعتماد به نفس به طلاب جوان و  خوشفکر، بسط وگسترش ارزشهای دینی از طریق ارائه محصولات نوین، جذاب، خلاقانه و اثرگذار از جمله اهداف این رویداد است.

انس با قرآن، اخلاق تبلیغ، صداقت و راستگویی، مهارت های زناشویی، سواد فضای مجازی، نقد تصوف، نقد عرفانهای کاذب، مسیحیت تبشیری، وهابیت و جریان های تکفیری و مدعیان دروغین مهدویت از جمله موضوعات این رویداد محسوب می شود.

علاقمندان می توانند در دو بخش تبلیغ نوین و سنتی ایده پردازی کنند.

بخش نوین شامل بخش مجازی: سایت، شبکه های اجتماعی و پیام رسان، آموزش سواد رسانه ای، نرم افزار و بـــازی ( رایانه ای و همــراه)؛ بخش رسانه ای: فیلم کوتـاه و بلند، انیمیشن، برنامه های گفت‌وگو محور، برنامه های معارفی، فیلم نامه، نمایشنامه، تئاتر، بخش مکتوب، هنری: ابزار کمک آموزشی، فلـش کارت، داستان، سرگرمی مذهبی، ابزارهای تبلیغی است.

تبلیغ سنتی نیز شامل تبلیغ عمومی (مراکز آموزشی، تفریحی، علمی، مذهبی، ورزشی و...) و تبلیغ تخصصی (برگزاری نمایشگاه موضوع محور و ...) است.

به گروه های برتر در رویداد نهایی، لوح تقدیر وگواهی نامه و به ترتیب ۳ و ۲ و ۱ میلیون تومان جایزه تعلق می گیرد و گروه های ممتاز در رویداد نهایی، علاوه بر دریافت جایزه، از حمایت دفتر تبلیغات اسلامی تا سقف ۱۰۰میلیون ریال (برابر ضوابط) برای تولید محصول خود بهره مند می شوند.

ثبت نام این رویداد از 13 آذرماه تا پایان آذرماه است و علاقمندان می توانند برای ثبت نام به سایت بلاغ مراجعه و یا به صورت حضوری به نشانی: قم، چهار راه شهدا، معاونت فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، طبقه اول، اداره تبلیغ مجازی مراجعه کنند./872/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات