۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۵۴۲۲۸۴
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی:

مسؤولان با تمام توان به مشکلات زلزله زدگان رسیدگی کنند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرارسیدن فصل سرما تحمل مصیبت را برای زلزله زدگان سخت و دشوار کرده است بنابراین باید به سرعت به مشکلات این عزیزان رسیدگی کرد.
معاون رییس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه امروز در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ابراز داشت: زلزله کرمانشاه قلب ملت ایران را به درد آورد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: حادثه غم انگیز زلزله کرمانشاه که منجر به از دست دادن تعداد بسیاری از مردم استان کرمانشاه شد سبب ناراحتی و تأثر هموطنان شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه افزود: قطعأ اگر ملت ایران به سرعت به کمک زلزله زدگان نمی شتافتند مشکلات بسیاری دامن گیر این عزیزان می شد و آمار کشته ها نیز افزایش می یافت.

وی در ادامه افزود: مردم استان کرمانشاه هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته و با ایستادگی و استقامت به ملت ایران غیرت و تعصب خود را نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی اظهار داشت: کمک های مردمی به زلزله زدگان تقدیر ملت ایران را در راستای مرزداری مردم کرمانشاه و پاسداری از کشور را نشان داد.

معاون رییس جمهور یادآور شد: فرارسیدن فصل سرما تحمل این مصیبت را برای زلزله زدگان سخت و دشوار کرده است بنابراین باید به سرعت به مشکلات این عزیزان رسیدگی کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: امید است بتوانیم با تمام توان به مشکلات زلزله زدگان رسیدگی کنیم./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات