۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۵۴۲۲۸۲
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام:

بیت المقدس تا ابد برای اسلام و پایتخت فلسطین خواهد ماند

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام گفت: جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب تاکنون شعار نابودی رژیم غاصب اسرائیل را سر داده و لحظه ای در این راه تردید و کوتاهی نکرده و همواره حامی کشورهایی است که آرمان آزادی قدس را دارند.
تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، عصر امروز در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام اظهار داشت: بیت المقدس تا ابد برای اسلام و پایتخت فلسطین خواهد ماند.

وی افزود: این مکان مقدس که قدمگاه اکثر انبیای الهی بوده است خط قرمز مسلمانان جهان خواهد بود و اجازه اشغال و گرفتن از سوی عده ای غاصب و اشغالگر را نخواهند داد.

حجت الاسلام تقوایی خاطرنشان کرد: سخنان رییس جمهور آمریکا ضعف و ناتوانی آنها را در مقابل پیروزی های اخیر جبهه مقاومت نشان داد که با این تصمیم نابخردانه و عجولانه اذعان به شکست کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام ابراز داشت: آمریکا و رژیم اسرائیل و همچنین آل سعود با حمایت از گروهک های تروریستی قصد ضربه زدن و تضعیف اسلام ناب محمدی و جبهه مقاومت را داشتند که تمام نقشه های آنها خنثی و با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه خشم نظام سلطه از شکست های پیاپی از جبهه مقاومت سبب شد که ترامپ این سخنان سخیف را بر زبان براند، گفت: اوج دشمنی و عصبانیت رییس جمهور آمریکا در تصمیم اخیر مبنی بر تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف کاملا مشهود بود.

این مدرس حوزه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب تاکنون شعار نابودی رژیم غاصب اسرائیل را سر داده و لحظه ای در این راه تردید و کوتاهی نکرده و همواره حامی کشورهایی است که آرمان آزادی قدس را دارند.

حجت الاسلام تقوایی ادامه داد: حزب الله لبنان با فرماندهی سید بزرگوار سید حسن نصرالله خاری است در چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین آل سعود زیرا که حزب الله لبنان شکست های سنگینی بر این رژیم جعلی تا دندان مسلح متحمل کرده است.

وی اضافه کرد: امروز عراق، لبنان، سوریه و یمن دوشادوش جمهوری اسلامی ایران حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و این حمایت تنها در شعار نیست بلکه با شکست گروهک های تکفیری ساخته دست آمریکا و اسرائیل و آل سعود و داشتن آرمان آزادی قدس شریف آن را به مرحله عمل رسانده اند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: این سخنان رییس جمهور آمریکا نابودی رژیم غاصب قدس را تسریع خواهد کرد و ان شاءالله به زودی شاهد آزادسازی کل فلسطین اشغالی از چنگال این رژیم جعلی خواهیم بود./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات