۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۴۲۲۷۹
سردار عروج:

دشمن با ترویج معنویت کاذب به دنبال خدشه به انسجام اسلامی است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: دشمن به دنبال این است که معنویت های کاذب را جایگزین معنویت حقیقی که سرچشمه قدرت رزمندگان است، کند و از این طریق انسجام امت اسلامی را برهم بزند.
سردار خسرو عروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار خسرو عروج در سومین یادواره شهدای طلبه مدرسه علمیه جهانگیرخان که امشب در مسجد جامع قم برگزار شد، با بیان اینکه رزمندگان اسلام در هر جبهه ای با تأسی به اهل بیت(ع) دشمن را شکست می دهند، گفت: دشمن به دنبال این است که معنویت های کاذب را جایگزین معنویت حقیقی که سرچشمه قدرت رزمندگان است، کند و از این طریق انسجام امت اسلامی را برهم بزند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امروزه استکبار جهانی به عجز خود در برابر نیروهای انقلابی اعتراف کرده است، اظهار داشت: دشمن می گوید در زمان جنگ نیروهای ضد انقلاب هزار برابر نیروهای انقلابی بودند، اما باز هم شکست خوردند؛ آنها اذعان داشته اند که شعوری فراتر از شعور انسانی، نیروهای انقلاب را مدیریت می کند.

وی ادامه داد: مراقبت های معنوی و خودسازی امام راحل بود که سبب شد امروزه تا این مقدار پیشرفت کنیم؛ به یقین ایشان متصل به عالم غیب بودند و تدبیرهای حکیمانه را از محضر امام زمان(عج) اعلام می داشتند.

عروج خاطرنشان کرد: همه بازپرسانی که قبل از انقلاب از امام خمینی(ره) بازجویی می کردند در گزارش های خود نوشته اند «ایشان هیچ چیزی برای خود نمی خواست»؛ قطعا امام راحل دغدغه اسلام و هدایت مردم به سوی خداوند را داشتند.

وی با اشاره به اینکه امروزه ایران به لحاظ نیرو و سلاح چیزی کم ندارد، ابراز داشت: علاوه بر همه اینها باید نیروهایی تربیت کنیم که قدرت معنوی بالایی داشته باشند تا به هنگام رویارویی با دشمنان از هیچ چیزی نهراسند.

عروج به دوران ریاست جمهوری رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: ایشان هنگامی که در آن دوران به آمریکا رفته بودند هم نسبت به نماز اول وقت و روضه خوانی در خلوت اهتمام می ورزیدند؛ همین نیروهای معنوی سبب می شد که در مصاحبه مطبوعاتی در قلب آمریکا بگویند «شما آمریکایی ها مثل مرده، بی روح هستید»؛ امروزه جوانان باید این روحیه ها را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در پایان با تأکید بر اینکه زیربنای همه پیروزی ها قدرت معنوی و عنایات الهی است، یادآور شد: عبادت های خالصانه در خلوت به انسان نیرویی می بخشد  که می توان به وسیله آن در همه کارزارها و جبهه ها پیروز شد./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات