۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۵۴۲۲۷۸
مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری:

قدس شریف در پرتو مقاومت ملت های مسلمان به‌ زودی آزاد خواهد شد

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه تصميم اخير ریيس جمهور آمريکا تبعات بسيار زيادی در پی دارد، گفت: بدون تردید راه مقاومت با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهد یافت و قدس شریف در پرتو این ایستادگی ‌ها به‌ زودی آزاد خواهد شد.
حجت الاسلام سیدمحمد احمدی

حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اظهارات سخیف روزهای گدشته رییس جمهور آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: به یقین این اقدام نسنجیده دونالد ترامپ نابودی زودهنگام رژیم صهیونیستی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این حرکت سبب خواهد شد جهان اسلام دوباره متحد و هماهنگ شوند، افزود: فلسطین و قدس مایه عزت و شرافت مسلمانان هستند؛ آنها اجازه نخواهند داد قبله نخست مسلمانان از پیکره جهان اسلام جدا شود.

امام جمعه فرخشهر با تأکید بر اینکه دولتهای اسلامی و عربی هم‌ اکنون در یک آزمون تاریخی و سرنوشت‌ ساز قرار گرفته‌ اند، گفت: به یقین تاریخ درباره سکوت یا همراهی آنان با ملتهای مسلمان علیه رژیم صهیونیستی قضاوت خواهد کرد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه اعتقاد ما بر آن است که اصلاً اسرائیلی وجودد ندارد که بخواهد پایتختی برای آن تعریف و جایگزین شود، تصریح کرد: بدون تردید راه مقاومت با قدرت و قوت بیشتری ادامه خواهد یافت و قدس شریف در پرتو این ایستادگی ‌ها به‌ زودی آزاد خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه تصميم اخير رئيس جمهور آمريکا تبعات بسيار زيادی در پی دارد، خاطرنشان کرد: دونالد ترامپ در داخل ايالات متحده با مشکلات عديده ‌ای مانند کاهش محبوبيت، محاکمه اطرافيان و... رو به رو است و امکان دارد که با اين اقدام به دنبال جذب حمايت لابی صهيونيستی در آمريکا باشد تا از سقوط خود جلوگيری کند.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مسلمانان باید از شرایط به وجود آمده برای نابودی اسرائیل نهایت استفاده را ببرند، افزود: وحدت مهمترین خلأ امروز جهان اسلام است که ان شاءالله فلسطین و قدس این وحدت را دوباره به مسلمانان بر می گرداند و همه حول محور قدس و فلسطین، یکدل و متحد برای نابودی رژیم صهیونیستی وارد میدان می شوند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دشمن به دنبال این بود که قضیه فلسطین به فراموشی سپرده شود، اظهار کرد: اگر چه اظهارات اخیر دونالد ترامپ بی احترامی به همه مسلمانان جهان بود اما از طرف دیگر سبب شد قضیه فلسطین دوباره مورد توجه جهان قرار گیرد و ان شاءالله این بار سبب نابودی اسرائیل خواهد شد./9457/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات