به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی با صدور پیامی اقدام استکبار در اعلام قدس شریف به عنوان مرکز رژیم اشغالگر اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا به آن را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:


بسمه تعالی

قال الله تعالی« و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین»

استکبار جهانی در این روزهای پیروزی امت اسلامی و مقاومت اسلامی دوباره دست به خباثتی جدید زده است. گر چه آنها بارها و بارها شانس و اقبال خویش را در هماوردی با مقاومت اسلامی به آزمون گذاشته و هر دفعه بیشتر از دفعه قبل شکستی مفتضحانه خورده اند، لکن این بار نیز در ایام با سعادت میلاد مسعود منادی وحدت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم قدس شریف را بعنوان مرکز رژیم صهیونستی به رسمیت شناختند.

آیا هنوز دایه داران نظم نوین جهانی شکست تفکر خاورمیانه جدید را از یاد نبرده اند؟ استکبار جهانی با کمک و معاونت و همفکری برخی رژیم های غاصب بیش از یک دهه نقشه کشی و تلاش و خون ریزی در کشورهای اسلامی برای حفظ این غده سرطانی کرده است تا خاورمیانه را آنطور که خود  می خواهد تقسیم کند ولی سودی نبرده است.

اینجانب این حرکت مذبوحانه را تقبیح و محکوم کرده و اعلام می کنم این بار هم دشمنان اسلام مانند دفعات قبل قطعا به اهداف خود نخواهند رسید و قدس شریف همچنان اسلامی خواهد ماند و داغ یهودی شدن قدس به دل آنان خواهد ماند./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق